  • 11. Data: 2015-08-21 08:16:10
    Temat: Re: wyprzedzanie na zakazie
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 23:24:21 UTC+2 uzytkownik Zenek Kapelinder napisal:
    > Nie jest to niemozliwe. Wjechal na tamten pas wczesniej jak bylo wolno.
    > Potem zrobila sie podwojna ciagla i nie mogl wrocic.

    Ale sensem podwojnej ciaglej nie jest to, ze nie mozna przez nia przejechac,
    tylko to, ze nie wolno sie znajdowac po niewlasciwej stronie :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 12. Data: 2015-08-21 11:36:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.08.2015 o 08:16 Marcin Kiciński <m...@g...com> pisze:

    > Ale sensem podwojnej ciaglej nie jest to, ze nie mozna przez nia
    > przejechac,
    > tylko to, ze nie wolno sie znajdowac po niewlasciwej stronie :)

    Szkoda, że nie jest to tak zapisane w przepisach.

    --
    SW3
    ----

  • 13. Data: 2015-08-21 12:02:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy aby na pewno? Na jednokierunkowej dwupasmowej może być podwójna ciągla
    namalowana? Może być namalowana. Na takiej drodze nie ma niewłaściwej strony.

  • 14. Data: 2015-08-21 12:06:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czy aby na pewno? Na jednokierunkowej dwupasmowej może być podwójna ciągla
    namalowana? Może być namalowana.

    Nie może.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-08-21 12:31:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A niby dlaczego nie może?

  • 16. Data: 2015-08-21 12:36:10
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piatek, 21 sierpnia 2015 12:06:44 UTC+2 uzytkownik Liwiusz napisal:

    > Nie moze.

    Dokladnie. Od tego jest linia pojedyncza.

    Pozdrawiam
    MK

  • 17. Data: 2015-08-21 12:36:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A niby dlaczego nie może?

    Bo nie do tego ten znak służy.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-08-21 13:20:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-21 12:02, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czy aby na pewno? Na jednokierunkowej dwupasmowej może być podwójna ciągla
    namalowana? Może być namalowana. Na takiej drodze nie ma niewłaściwej strony.

    Może (sam widziałem) ale nie powinna. Linia podwójna z definicji w
    rozporządzenie o długiej nazwie oddziela pasy o _przeciwnych_ kierunkach
    ruchu.

    Shrek.

  • 19. Data: 2015-08-21 13:42:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Też takie coś widziałem dlatego twierdzę że tak byc może. I nie wazne że
    nieprawidłowo że nie wolno . Było bo widziałem i to stosunkowo często. Jakiś czas
    temu jak się farba zużyła to namalowali inaczej.

  • 20. Data: 2015-08-21 13:42:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>