  • 21. Data: 2015-08-21 14:10:49
    Temat: Re: wyprzedzanie na zakazie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-21 13:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > Też takie coś widziałem dlatego twierdzę że tak byc może. I nie wazne że
    nieprawidłowo że nie wolno .

    Może, tylko nie wolno. Podobnie jak można przejechać na czerwonym... ale
    nie wolno.

    Shrek

  • 22. Data: 2015-08-21 14:51:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ze dwa razy w tygodniu jeżdzilem ulicą na której takie coś było namalowane. Nie
    stanowiło to żadnego zagrożenia. Ktoś się mógł zwyczajnie pomylić. Zużyło się to
    namalowali inaczej. Do wczzoraj nie kojarzyłem ze tam coś nie tak było.

  • 23. Data: 2015-08-22 09:56:25
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-08-20 17:19, Marek Pazio wrote:
> [...]
    ,75y,292.18h,68t/data=!3m6!1e1!3m4!1shMR4DAWu8NhyRpP
    sjnzCnQ!2e0!7i13312!8i6656

    > No i?
    >
    > Pytam bo tu jest grupa dyskusyjna a nie miejsce do wklejania linków.

    No i była dyskusja...

  • 24. Data: 2015-08-23 07:30:37
    Temat: Re: wyprzedzanie ... przejechanie linii ciągłej.
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Nie jest to niemożliwe. Wjechał na tamten pas wcześniej jak było wolno.
    > Potem zrobiła się podwójna ciągła i nie mógł wrócić

    Zabroniona jest jazda "pod prąd". Powinien wycofać do miejsca gdzie jest
    linia przerywana, lub zawrócić nie przejeżdżając linii ciągłej :))))

  • 25. Data: 2015-08-24 18:46:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    ww wrote:

    > https://www.google.pl/maps/@50.3354362,18.5571335,3a
    ,75y,292.18h,68t/data=!3m6!1e1!3m4!1shMR4DAWu8NhyRpP
    sjnzCnQ!2e0!7i13312!8i6656

    a ktoś wytłumaczy po grzyba tam jet linia ciągła? i do tego podwójna?
    I czemu służy ten znak?
    <https://www.google.pl/maps/@50.3360528,18.5552486,3
    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>
    ktoś miał za dużo kasy na oznakowanie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2015-08-24 18:54:15
    Od: JaTy <J...@g...com>

    W dniu 2015-08-24 o 18:46, masti pisze:
    > I czemu służy ten znak?
    > <https://www.google.pl/maps/@50.3360528,18.5552486,3
    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>
    > ktoś miał za dużo kasy na oznakowanie?
    bo jest pod linią wysokiego napięcia

  • 27. Data: 2015-08-24 18:58:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-24 18:46, masti wrote:

    > I czemu służy ten znak?
    > <https://www.google.pl/maps/@50.3360528,18.5552486,3
    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>

    Nie wiem czy jest to konkretnie w jakimś rozporządzeniu wymagane, ale
    zwykle stawiają takie coś pod liniami wysokiego napięcia;)

    Shrek.

  • 28. Data: 2015-08-24 19:39:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-08-24 18:46, masti wrote:
    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>

    >Nie wiem czy jest to konkretnie w jakimś rozporządzeniu wymagane, ale
    >zwykle stawiają takie coś pod liniami wysokiego napięcia;)

    Zakaz pod linia pewien ma, choc przypomina mi to bardziej dmuchanie na
    zimne.

    Ale tu ciekawie. Linia ciagla przy poboczu, wiec w zasadzie zakaz
    parkowania.
    Podwojna ciagla na jezdni - wiec zakaz parkowania jak najbardziej
    powinien byc.

    Ale chwile pozniej sie linia konczy a pobocze pojawia - wiec moze o to
    chodzi, zeby tam nie parkowac ? Czy o snieg ?

    W przeciwna strone w miare rozsadnie - zakaz przed linia, koniec
    zakazu za linia, wiec rozsadnie ... ale ciagla przy poboczu caly czas.
    Tu zaoszczedzono znaku konca - ale skrzyzowanie go kasuje, wiec
    rozsadnie ... a mowicie, ze znakow u nas za duzo :-)

    Troche mi to wyglada tak, ze nie wie lewica co czyni prawica - jest
    linia, to sie wymaga znaku, wiec sie znak stawia :-)

    J.

  • 29. Data: 2015-08-24 19:43:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    JaTy wrote:

    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>
    > bo jest pod linią wysokiego napięcia

    a dzie byś się chciał zatrzymywać skoro jest ciagła od strony pobocza?

  • 30. Data: 2015-08-24 21:14:38
    Od: <2...@4...211438.invalid> (Tom N)

    masti w

    a,75y,340.89h,67.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLcVhZXT0b3
    EaRykgGSFow!2e0!7i13312!8i6656>

    > a dzie byś się chciał zatrzymywać skoro jest ciagła od strony pobocza?

    Namalowana może być choćby śniegiem zasypana - co mi zrobisz?

    No i zapewne wiesz, skoro jest znak pionowy to należy malować... A
    przepraszam, zapewne to się właśnie dowiedziałeś ;P

    FUT: pl.test
    --
    'Tom N'