  • 1. Data: 2011-09-13 22:29:46
    Temat: badanie lekarskie kat B
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na
    wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność
    badania laryngologicznego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-13 22:49:26
    Temat: Re: badanie lekarskie kat B
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    M1SLQ w <news:4e6fbd41$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na
    > wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność
    > badania laryngologicznego?

    Żeby, również ginekologicznego (ewentualnie kolonoskopia).

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-09-13 22:52:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin 'Tom N'

    > Żeby, również ginekologicznego (ewentualnie kolonoskopia).

    To jeszcze nic, najgorsza jest obowiązkowa, cotygodniowa lewatywa.

  • 4. Data: 2011-09-13 22:57:16
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Proszę Państwa, pytanie było postawione serio. Źródło:

    118,Trzeba_dobrze_slyszec__by_miec_prawo_jazdy__Mini
    sterstwo.html

    Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem
    poprzeczkę.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-09-13 23:17:29
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    M1SLQ w <news:4e6fc3b4$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Proszę Państwa, pytanie było postawione serio. Źródło:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10281
    118,Trzeba_dobrze_slyszec__by_miec_prawo_jazdy__Mini
    sterstwo.html

    I piszą tam cos o laryngologu? Może ja jestem ślepy i głuchy ale ani nie
    widzę ani nie słyszę -- od dawna jest lekarz uprawniony, który w razie
    odchyleń od normy może zlecić badania pomocnicze i konsultacje
    specjalistyczne

    > Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem
    > poprzeczkę.

    Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-09-13 23:23:47
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > I piszą tam cos o laryngologu?

    A twierdzę, że piszą? O laryngologa spytałem ja.

    [..]

    > Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

    Najpierw zacząłeś sobie robić jaja, później przeszedłeś do obrażania.
    PLONK WARNING z mojej strony ale jednocześnie podziękowanie za
    odpowiedź.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-09-13 23:53:06
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    M1SLQ w <news:4e6fc9eb$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A twierdzę, że piszą? O laryngologa spytałem ja.

    > [..]

    > Najpierw zacząłeś sobie robić jaja,

    Nie, od razu rzeczowo odpowiedziałem na pytanie:

    "Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na
    wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność
    badania laryngologicznego?"

    To, że nie zrozumiałeś, to już nie moja wina.

    Ja to napisałem:
    "Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem
    poprzeczkę."?

    > PLONK WARNING

    Nie baw się w mistrza hamowania na 4 metrach, czy specjalistę od szczekania
    spod stołu, kiepsko im to wychodzi i słowa nie dotrzymują -- po prostu
    przyjmij na klatę, że dałeś ciała z pytaniem.

    > ale jednocześnie podziękowanie za odpowiedź.

    Chyba sie pochlastam tępą żyletką ;P

    > Pozdrawiam.

    Bierę dwie w takim razie :O

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2011-09-13 23:57:26
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    PLONK

  • 9. Data: 2011-09-14 00:09:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin M1SLQ

    > PLONK

    Wuj nas obchodzi Twój plonk?

  • 10. Data: 2011-09-14 00:23:31
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Wuj nas obchodzi Twój plonk?

    On zdecydowanie nie jest od tego, żeby was obchodził ;-)