  • 11. Data: 2020-03-16 22:13:05
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 19:27, J.F. pisze:
    > W dniu 16-03-2020 o 18:21, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > To tak troche ch*, bo wyobraz sobie - jestes np w Austrii czy Francji,
    > i slyszysz - nie wrocisz, bo Czechy/Niemcy/Slowacja sie zamknely.

    No ale tak właśnie było - wielu ludzi wracało z południa przez Niemcy
    gdy Słowacja i Czechy zamknęły granice.

  • 12. Data: 2020-03-16 22:36:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 20:32, nadir pisze:
    > No i będzie konwój.
    > https://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/15599-li
    tewscy-kierowcy-zablokowali-most-w-swiecku-pod-eskor
    ta-policji-wroca-do-domu

    ta ale następni zaczęli blokować:D w odwecie nasi powinni zablokować
    tych pierwszych blokujących aby nie mogli się cofnąć:))

    dowcipkuję sobie ale bez kitu, teraz im nie zazdroszczę.

  • 13. Data: 2020-03-16 23:06:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.03.2020 o 22:36, sirapacz pisze:

    > ta ale następni zaczęli blokować:D w odwecie nasi powinni zablokować
    > tych pierwszych blokujących aby nie mogli się cofnąć:))
    >
    > dowcipkuję sobie ale bez kitu, teraz im nie zazdroszczę.

    Zaraz nadjadą kolejni Litwini czy Łotysze i też będą chcieli wrócić do
    domu. W ogóle całe to zamknięcie granic, to pic na wodę, nie obserwowany
    z poziomu Warszawy.

  • 14. Data: 2020-03-17 00:19:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 20:32:55 +0100, nadir napisał(a):

    > No i będzie konwój.
    > https://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/15599-li
    tewscy-kierowcy-zablokowali-most-w-swiecku-pod-eskor
    ta-policji-wroca-do-domu

    A co z tankowaniem, czy burgerem lub hotdogiem ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2020-03-17 07:51:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 23:06, nadir pisze:

    > Zaraz nadjadą kolejni Litwini czy Łotysze i też będą chcieli wrócić do
    > domu. W ogóle całe to zamknięcie granic, to pic na wodę, nie obserwowany
    > z poziomu Warszawy.

    Jak większość działań w tej sprawie.
    I tak nic to nie da, bo prędzej czy później zarażą się wszyscy, za to
    konkretnie utrudni życie ludziom i odbije się mocno na gospodarce.
    Ot- działanie pr w roku wyborczym.

  • 16. Data: 2020-03-17 07:58:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 17:54:47 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Albo wszyscy, albo nikt....

    Cavallino jak zwykle daje dowody swojej przenikliwej inteligencji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2020-03-17 08:54:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, March 17, 2020 at 7:51:37 AM UTC+1, Cavallino wrote:

    > Jak większość działań w tej sprawie.
    > I tak nic to nie da, bo prędzej czy później zarażą się wszyscy,

    ogolnie to taki sa przewidywania, pewnie ponad 3/4 ldzi...

    > za to konkretnie utrudni życie ludziom i odbije się mocno na gospodarce.
    > Ot- działanie pr w roku wyborczym.

    To juz nie tak do konca. Raczej wszyscy staraja sie nie dopuscic do tych zachorowan w
    jednym okresie, usiluja je rozlozyc w czasie i opoznic. Zaden system nie da rady
    leczyc na raz kilku procent spoleczenstwa w szpitalach. Nie ma miejsca, sprzetu...

  • 18. Data: 2020-03-17 09:12:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-03-2020 o 08:54, WS pisze:

> [...]
    leczyc na raz kilku procent spoleczenstwa w szpitalach. Nie ma miejsca, sprzetu...

    A kto powiedział, że trzeba leczyć kilka procent?
    W szpitalach powinno się leczyć przypadki ciężkie lub zagrażające życiu,
    a nie każdego potencjalnego zarażonego.

    A izolować tylko podatnych na śmierć w wyniku tego wirusa, czyli chorych
    na coś innego, starszych itd

    Skoro większość narodu przechodzi tą chorobę jak przeziębienie lub
    grypę, na które nikt do szpitala nie kładzie, to po co im życie utrudniać?

    Tą parę powinno się skierować w błyskawiczne testy tych ciężko chorych,
    żeby od razu wiedzieć na co ich trzeba leczyć.

    Tak robią Anglicy, Niemcy czy Holendrzy - zobaczymy jak im wyjdzie.
    A Szwedzi poszli jeszcze dalej - w ogóle zrezygnowali z testów i z
    jakichkolwiek obostrzeń - niech sobie każdy sam decyduje co dla niego
    ważniejsze.

    Ale u nas nie moze być normalnie i demokratycznie - homo sovieticusy
    dostały okazję, żeby się nad narodem poznęcać, to z niej ochoczo
    korzystają......

  • 19. Data: 2020-03-17 10:00:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    brednie, Niemcy zablokowali granice z 5-cioma sasiadami (ale nie z Polska)
    Bayern oglosil stan wyjatkowy
    szkoly, przedszkola, kina, teatry zamkniete do odwolania
    Lufthansa anuluje wiekszosc lotow
    Deutsche Bahn jezdzi z 20% oblozeniem, polaczenia miedzynarodowe anulowane
    IKEA sie zamyka, VW wstrzymuje produkcje

    sa opoznieni jakies 2 dni do Polski ale schemat jest dokladnie taki sam

    https://www.bild.de/news/inland/news-inland/coronavi
    rus-aktuelle-news-scheuer-stoppt-fluege-aus-china-ir
    an-bayern-ruft-katastrophenfall-aus-69389434.bild.ht
    ml

  • 20. Data: 2020-03-17 10:37:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, March 17, 2020 at 9:12:36 AM UTC+1, Cavallino wrote:

    > A kto powiedział, że trzeba leczyć kilka procent?
    > W szpitalach powinno się leczyć przypadki ciężkie lub zagrażające życiu,
    > a nie każdego potencjalnego zarażonego.

    Wlasnie z doswiadczenia Chin i Wloch wynika, ze puszczone na zywiol tak sie konczy...
    te kilka procent to by byly same ciezkie przypadki, gdyby zachorowalo np. w ciagu
    ~miesiaca ponad 50%