  • 11. Data: 2017-10-24 11:51:57
    Temat: Re: zachowaj odstęp
    Od: p...@g...com

    --też to widziałem: https://www.youtube.com/watch?v=PF0AcyMFtMA

    widocznie Japonczycy nie ogladali tego odcinka bo 4 miechy pozniej:

    http://driving.ca/mazda/cx-5/auto-news/news/mazda-cx
    -5-crashes-during-a-test-of-automatic-braking-system

  • 12. Data: 2017-10-24 16:28:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > też to widziałem:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PF0AcyMFtMA

    To jest lepsze. Powiedziałbym, ponadczasowe:

    https://youtu.be/aNi17YLnZpg

  • 13. Data: 2017-10-24 18:30:16
    Od: p...@g...com

    Suchar ;-) kwestia niezawodności oczywiście jest istotna ale póki co żaden producent
    nie dubluje tego systemu całkowicie czyli jakiś procent awarii jest nieunikniony.
    Druga sprawa że ceny spadają więc jeszcze parę lat i UE zażyczy sobie tego w nowych
    autach a juz dzis np. VW pakuje to do Polo.

  • 14. Data: 2017-10-24 21:27:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-24 18:30, p...@g...com wrote:
> [...]
    nieunikniony. Druga sprawa że ceny spadają więc jeszcze parę lat i UE zażyczy sobie
    tego w nowych autach a juz dzis np. VW pakuje to do Polo.

    Moja znajoma mieszkająca w Kopenhadze właśnie niedawno nabyła takie
    Polo. Nie działa to dobrze, ale w odwrotną stronę - co pewien czas
    systemowi odbija i zaczyna hamować, kiedy nie ma żadnej przeszkody. Na
    szczęście tylko na małej prędkości przy manewrowaniu.

  • 15. Data: 2017-10-24 21:39:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 21:27, Uncle Pete pisze:

    > Moja znajoma mieszkająca w Kopenhadze właśnie niedawno nabyła takie
    > Polo.

    Mieszkająca w Kopenhadze kupiła VW?
    Nie stać jej było na porządny rower?

  • 16. Data: 2017-10-24 21:54:30
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 18:30:17 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Suchar ;-) kwestia niezawodności oczywiście jest istotna ale póki co żaden
    producent nie dubluje tego systemu całkowicie czyli jakiś procent awarii jest
    nieunikniony.

    Nie awarii, tylko niedeterministycznego działania. W swoim mietku mam coś podobnego,
    tyle, że ogranicza się tylko do ostrzegania i wzmacnia siłę hamowania, jeśli depnę po
    hamulcach. Parę razy rzeczywiście ustrzegł mnie przed wjechaniem komuś w tyłek ale
    też parę razy potrafił kompletnie bezsensownie ostrzegać np. na zakrętach, czy
    podczas zbierania się do wyprzedzania.

  • 17. Data: 2017-10-24 22:49:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Mieszkająca w Kopenhadze kupiła VW?
    > Nie stać jej było na porządny rower?

    Stać (jak było stać na nowy samochód przy ich podatkach), ale musi
    jeździć po kraju.

  • 18. Data: 2017-10-25 10:27:52
    Od: p...@g...com

    --Parę razy rzeczywiście ustrzegł mnie przed wjechaniem komuś w tyłek ale też parę
    razy potrafił kompletnie bezsensownie ostrzegać np. na zakrętach, czy podczas
    zbierania się do wyprzedzania.

    kierunek moze wylaczac ten system (tak jak robi to VW przy asystencie pasa) ale
    Daimler wybral inna droge

  • 19. Data: 2017-10-25 10:28:04
    Temat: Re: zabil na przejscu i uciekł 1.5 promila
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    19-latek, który prawdopodobnie jest sprawcą wczorajszego, tragicznego
    wypadku w Kurzętniku wciąż trzeźwieje w areszcie. Mieszkaniec Nowego
    Miasta Lubawskiego zostanie przesłuchany od razu, kiedy to będzie
    możliwe.

    Wczoraj w Kurzętniku na przejściu dla pieszych pijany kierowca zabił
    55-letnią kobietę, która szła do sklepu. Sprawca uciekł z miejsca
    zdarzenia. Kilka minut później policjanci zatrzymali w Nowym Mieście
    Lubawskim pijanego 19-latka, który miał ponad 1,5 promila alkoholu we
    krwi.

    http://tinyurl.com/yco3veo3

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 20. Data: 2017-10-25 10:28:51
    Od: p...@g...com

    --Nie działa to dobrze, ale w odwrotną stronę - co pewien czas systemowi odbija i
    zaczyna hamować, kiedy nie ma żadnej przeszkody. Na szczęście tylko na małej
    prędkości przy manewrowaniu.

    awaria albo zaklocenia w pasmie 2.4 GHz :-)