  • 1. Data: 2011-06-29 11:08:38
    Temat: zaciskarka do konektorów
    Od: raf <a...@g...com>

    Witam serdecznie szanownych grupowiczów.
    Poszukuję namiarów na zaciskarkę ręczną do konektorków
    męskich nieizolowanych 6,3mm (np.ST-035/Z1 i ST-035/Z2 w TME).
    Wskazane by było cenowo zamknąć się w okolicach 150zł.
    Są jakieś w TME ale nie wiem co to warte.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-01 02:17:20
    Temat: Re: zaciskarka do konektorów
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "raf" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Witam serdecznie szanownych grupowiczów.
    > Poszukuję namiarów na zaciskarkę ręczną do konektorków

    A nie lepiej wiązki zamawiać w chinach ? bez sensu za to płacić
    pracownikowi.