  • 11. Data: 2015-03-31 09:41:25
    Temat: Re: zagadka
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-30 o 23:38, megrims pisze:
    > Zamówiłem sobie w końcu kolejną furę do zabawy.
    > 911 turbo ciągle w serwisie. CL tylko mieli walcami
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?
    > w 5 pytań da się zgadnąć.

    Opcje są tylko dwie M6 albo R8

  • 12. Data: 2015-03-31 09:52:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-31 o 07:40, dddddddd pisze:

    > moje pytanie to czy to RWD, a odpowiedź: 1M

    aa, z rana słabo kontaktowałem ;)
    M1 ma chyba manuala więc prędzej 135i

    Łukasz

  • 13. Data: 2015-03-31 10:20:03
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 09:41, lleeoo pisze:

    > Opcje są tylko dwie M6 albo R8

    ooo teraz widzę, że hot-hach no to obstawiam M235i

  • 14. Data: 2015-03-31 11:16:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    Nie było takich ograniczeń, więc zapytam:
    1 Jaki jest link do strony z takim właśnie samochodem?

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2015-03-31 11:32:34
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    A 45 AMG 4MATIC

  • 16. Data: 2015-03-31 15:07:38
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    focus, ten taki szybki sportowy, sti czy jakos tak - nie znam sie, no wicie
    o co mi chodzi....

  • 17. Data: 2015-03-31 16:25:00
    Od: GumoL <g...@t...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 23:38:38 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    Golf R?

  • 18. Data: 2015-03-31 17:09:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    Pewnie jakiś Golf jak znam Twoje zamiłowanie do niemieckiego badziewia.

  • 19. Data: 2015-03-31 18:24:16
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-03-31 16:25, GumoL wrote:

    > Golf R?

    ogłaszam zwycięzce :D

  • 20. Data: 2015-03-31 19:54:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-03-31 o 18:24, megrims pisze:

    > ogłaszam zwycięzce :D

    Tak coś czułem.