  • 1. Data: 2015-03-30 03:43:48
    Temat: Trudne (bardzo) - jakie auto wybrać :) ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Po dłuższej nieobecności Hej!

    Jest problem, staram się podpowiedzieć co kupić i nie wiem :/ trzeba
    auto tym razem nowe bo stare na "F" przestaje jeździć.

    Wymagania:
    -Szerokie
    -Wysokie
    -Krótkie
    -Dobrze się prowadzące
    -Ciche
    -Mało palące
    -Preferowany automat
    -Trochę ekranów z nawigacjami i pierdołami (w stylu usb na mp3)
    -Im więcej guzików i elektroniki/elektryki tym lepiej
    -Cena do ~100k PLN, po rabatach, może być na F

    ja już zgłupiałem, nic nie ma :/

    Do wymiany jest:
    -Vel Satis Initiale 3.5, który ma wady w postaci:
    *nie jeździ, tz. jeździ pierwsze 8min po włączeniu, potem go ESP dusi
    *nie ma mp3 bo ma 14 lat
    *za długi, mimo że hatchback
    *za dużo pali, trza coś co by paliło średnio 7 nie 17
    *za mało kolorowych ekranów i bajerów

    I za cholery nie ma w salonach niczego co by podobnie jeździło
    i cicho w cenie do 100k pln :/ kojarzycie coś ?

    Nissan Qashqai wpakował belkę do auta, C4 picasso też belka,
    głośne to i się tłucze, Fiat 500X odpływa przy 145km/h, czy
    motoryzacja mechanicznie zrobiła jakiś postęp w autach "do 100k" ?

    Pozdrawiam!

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 2. Data: 2015-03-30 08:34:56
    Temat: Re: Trudne (bardzo) - jakie auto wybrać :) ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Mar 2015 03:43:48 +0200, _Michał

    > -Cena do ~100k PLN, po rabatach, może być na F
    > ja już zgłupiałem, nic nie ma :/

    Yeti jest w tych pieniądzach i nie jest na F.

    > I za cholery nie ma w salonach niczego co by podobnie jeździło
    > i cicho w cenie do 100k pln :/

    VelSatis z Segmentu E wyciągnięty, na starcie kosztujący pewnie zdrowo
    ponad 200 tys. a Ty go porównujesz do aut za 100 tys. Fajnie. ;P

    > Nissan Qashqai wpakował belkę do auta, C4 picasso też belka,
    > głośne to i się tłucze,

    Przecież to są SUV/VAN/Cross, pewnie rónoważnik segmentu C, to czego się
    spodziewasz? Masz przepaść pomiędzy VelSatisem.

    > czy motoryzacja mechanicznie zrobiła
    > jakiś postęp w autach "do 100k" ?

    Tak. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2015-03-30 11:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Yeti jest w tych pieniądzach i nie jest na F.

    Jak to nie - przeciez to folkswagen...

  • 4. Data: 2015-03-30 16:52:20
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > głośne to i się tłucze, Fiat 500X odpływa przy 145km/h, czy
    > motoryzacja mechanicznie zrobiła jakiś postęp w autach "do 100k" ?

    może któryś z małych merców?
    tylko że tam automaty dają chyba tylko do większych silników.

  • 5. Data: 2015-04-04 19:09:21
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-03-30 08:34, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > VelSatis z Segmentu E wyciągnięty, na starcie kosztujący pewnie zdrowo
    > ponad 200 tys. a Ty go porównujesz do aut za 100 tys. Fajnie. ;P

    Chyba ~280k w 2001, initiale + dodatki bez szyberdachu, bez radaru do
    korków, bez "pancernych" szyb, reszta jest.

    Tylko jest 14 lat później :) aż takie szaleństwo żeby porównywać
    280k do 100k dziś ?

    > Przecież to są SUV/VAN/Cross, pewnie rónoważnik segmentu C, to czego się
    > spodziewasz? Masz przepaść pomiędzy VelSatisem.

    Że auto "salonowe demo" pojedzie lepiej niż 14 letnie reno z ~450kkm ;)

    > Tak. :P

    9 biegów w fiacie :)

    ---

  • 6. Data: 2015-04-04 19:11:43
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-03-30 11:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Jak to nie - przeciez to folkswagen...

    właśnie jak jesteśmy przy folkswagenach

    ktoś jeździł passatem b8 ? bo to się zmieści w ~100k,
    może nawet z automatem - tylko długie i niskie i fotele
    złe były kiedyś:/

    i jak to się ma do yeti, gorsze lepsze ?

    ---

  • 7. Data: 2015-04-04 19:13:26
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-03-30 16:52, kor_nick wrote:

    > może któryś z małych merców?
    > tylko że tam automaty dają chyba tylko do większych silników.

    Właśnie B klasa jeździ ok/dobrze.. hmmm ?

    jeszcze jest BMW X3, ale za drogie, jak wchodziło trza było brać
    bo było prawie za 100k (tylko wtedy vel satis jeździł)

    może mały lexus ? czy infiniti :/ tylko to w PL drogie

    ---

  • 8. Data: 2015-04-05 21:41:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 04 Apr 2015 19:09:21 +0200, _Michał

    > Tylko jest 14 lat później :) aż takie szaleństwo
    > żeby porównywać 280k do 100k dziś ?

    Nie no, nie rób sobie jaj. :> Auto premium to auto premium, nawet po 20
    latach będzie lepiej wyciszone i bardziej komfortowe niż każdy nowy
    kompakt.

    > Że auto "salonowe demo" pojedzie lepiej niż 14 letnie reno z ~450kkm ;)

    Skoro jest z innej półki, to nie pojedzie lepiej. Cudów nie ma.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2015-04-08 14:13:16
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 03:55:02 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:
> [...]
    > -Im więcej guzików i elektroniki/elektryki tym lepiej
    > -Cena do ~100k PLN, po rabatach, może być na F

    Outlander sie wyprzedaje bo wchodzi nowa buda. Za niecale 100K dostaniesz 2WD z
    benzyna 2.0.
    Niestety wypadaja kryteria ASB i spalanie.
    Jak dobrze ponegocjujesz to moze da sie lepszego wyrwac.
    --
    Dman-666

  • 10. Data: 2015-04-12 22:01:12
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-03-30 01:43, _Michał <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jest problem, staram się podpowiedzieć co kupić i nie wiem :/ trzeba
    > auto tym razem nowe bo stare na "F" przestaje jeździć.

    To razem nie może być ;-).

> [...]
    > -Im więcej guzików i elektroniki/elektryki tym lepiej
    > -Cena do ~100k PLN, po rabatach, może być na F

    Zrezygnuj z wymagania "wysoki" i popatrz na Peugeota 508. To chyba
    najwygodniejsze co można mieć z nowych koło 100k. Można dostać normalny
    automat. Jeżeli nic nie zepsuli, bo teraz piszą na stronie że jakiś
    "nowy"...