  • 31. Data: 2004-06-15 19:41:34
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Stary, ale ile Ty płacisz... ;-) To jakaś solidna kablówka, a nie takie
    > coś, co kasuje po 50 zł i sprzedaje g*o. Za 150 zł w Internet na jakimś
    > poziomie można uwierzyć.

    jasne. Ale chcialem po prostu zasugerowac, ze nie nalezy wrzucac wszystkich
    osiedlowek do jednego wora. I uwazac (jak niektorzy w tym topiciu), ze TPSA
    uprawia nieczysty dumping bo naprawde jak sie chce to mozna zaoferowac
    conajmniej porownywalne (dla niektorych fanow POZMANa i s-ki lepsze ;))
    warunki za podobna cene (ja jeszcze mam ten problem, ze w moich okolicach nie
    ma Tepsy, ale to juz inna sprawa ;)).

    --
    :: patryk [at] alte.pl : tivi.pl - nadchodzi :: np. Hooverphonic
    "Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??

  • 32. Data: 2004-06-15 19:44:02
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Tue, 15 Jun 2004 18:54:41 +0200, Janusz - Vahanara wrote:

    > Klienci się rozbestwiają.
    > Pójdzie jeden z drugim do kogoś, kto ma Neostradę, posłucha na przykład
    > radyjka i stwierdzi, że to lepsze, niż ta sieczka, która leci w eterze.

    Pójdzie jednego dnia, drugiego, piątego... a szóstego
    Zonk! Limicik bo neo była za 50 zł :) i grzecznie wróci
    to tej złej, paskudnej kablówki...

    Rygel

  • 33. Data: 2004-06-15 20:14:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@g...pl <r...@g...pl> wrote:

    > Pójdzie jednego dnia, drugiego, piątego... a szóstego
    > Zonk! Limicik bo neo była za 50 zł :) i grzecznie wróci
    > to tej złej, paskudnej kablówki...

    Ale to chyba problem użytkownika jaką wersję usługi wybiera, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2004-06-15 20:24:27
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Dnia 6/15/2004 8:31 PM, Użytkownik Samotnik napisał :

    > Ma gotową infrastrukturę, ludzi, biuro, księgowość itd i stać go żeby
    > dokładać przez jakiś czas.

    Czekaj, zatem mamy tak:

    1) monopolistyczna Tepsa ktora prowadzi dumping swojej neostrady
    2) Netia, ktora ma neostrade taniej niz tepsa
    3) Telpol, ktory stac zeby dokladac.

    Tak mi sie wydaje, ze cos to dziwne metody wycinania konkurencji, zeby 3
    spolki na rarz robily dumping... Za bardzo spiskowe to

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 35. Data: 2004-06-15 20:52:53
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak mi sie wydaje, ze cos to dziwne metody wycinania konkurencji, zeby 3
    > spolki na rarz robily dumping... Za bardzo spiskowe to

    jeszcze brakuje w tym opowiadaniu Leppera, a mielibyśmy material do TV
    :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE

  • 36. Data: 2004-06-15 20:58:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <canm17$t0r$1@news.onet.pl> Kocureq napisał(a):

> [...]

    > Tak mi sie wydaje, ze cos to dziwne metody wycinania konkurencji, zeby 3
    > spolki na rarz robily dumping... Za bardzo spiskowe to

    Ja nie wiem, to Ty piszesz o tych spiskach, na pewno nie ja.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 37. Data: 2004-06-15 21:10:24
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Dnia 6/15/2004 10:58 PM, Użytkownik Samotnik napisał :

    > Ja nie wiem, to Ty piszesz o tych spiskach, na pewno nie ja.

    Wiem, to nie konkretnie do Ciebie, tylko taka refleksja, ze moze jednak
    to nie spisek Jednej Wielkiej Tepsy zeby ubic wszystkich niska cena
    neostrady, tylko ewolucja na rynku, bo trudno zeby 3 firmy maily ten sam
    plan i mail sie on powiesc kazdej z nich (bo jesli sie nie powiedzie, to
    po co by go wprowadzaly).

  • 38. Data: 2004-06-15 21:32:40
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(a):
    > A masz takie trzy bloki w okolicy?

    Kilka, ale co ma się Twojej wypowiedzi, którą poprzednio cytowałem - na
    osiedlu, gdzie mieszkam, każdy ma wybór. Może wybrać TP, kablówkę albo moją
    firmę[1]. Fair? Tak mi się wydaje.

    > To grupa dyskusyjna, nie prywatna wymiana korespondencji.

    Być może się źle wyraziłem. Jeżeli przeszkadza Tobie końcówka zdania, czyli
    'którą kierowałem do Sal'a', to spieszę wyjaśnić, że napisałem to z powodu
    Jego komentarza. Możesz sobie tę końcówkę odpuścić, spojżeć na to, co
    cytujesz raz jeszcze i zwrócić uwagę na część pierwszą, czyli: 'jak mam
    odnieść to do wypowiedzi'. Hę?

    > A tak się złozyło, że już tylko na tej grupie można poczytać takie
    > wypowiedzi, jak ta:

    Ale o co chodzi?

    > Może bym i skorzystał z takiej oferty. Ale jej nie ma i do nieistniejącej
    > sieci miejskiej się nie podłączę. A jej brak, to jest problem polskiego
    > Internetu [2].

    W takim razie, BMT do założenia Neostrady - również?
    Podałem informację o takiej ofercie, ponieważ ciągle narzekasz, że masz
    tylko Neostradę. Są jeszcze oferty sieci osiedlowych, które dorównują
    Neostradzie (przynajmniej w granicach 128-256kbit/s), wbrew temu, co
    wypisujesz.

    > To dajmy człowiekowi wybór.

    [1,2] ?

    > Bez jęczenia, że co prawda w Polsce mamy prawie, że najdroższy dostęp do
    > Internetu na świecie, ale jednocześnie zła Netia i TP ze swoimi 140 zł za
    > 640 kbps uprawiają niecny dumping.

    Czy czytałeś wcześniej, gdzie jęczałem na dumping cen Neo/Net24/innych?
    Albo jaka to Neostrada jest 'fe' bez zasadnych argumentów? Eeee... nie
    wklejaj wszędzie tych marketingowych zagrywek! Proszę. :-)

    > Choć z drugiej strony, to nadaje tej grupie swoisty klimat, już
    > niespotykany gdzie indziej w usenecie. :-)

    Ale o co chodzi?

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 39. Data: 2004-06-15 21:36:35
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    > Ale to chyba problem użytkownika jaką wersję usługi wybiera, prawda?

    Właściwie, to możliwość wyboru operatora, ponieważ cena najwyższej wersji
    Neostrady, nie jest atrakcyjna wobec oferty innych operatorów. Albo
    kablówka/sieć osiedlowa 'do' 128kbit/s za 45pln/mies, albo Neostrada
    128kbit/s z limitami ściągania danych za 59pln.

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 40. Data: 2004-06-15 21:44:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:

    > Właściwie, to możliwość wyboru operatora, ponieważ cena najwyższej wersji
    > Neostrady, nie jest atrakcyjna wobec oferty innych operatorów. Albo

    O ile są Ci inni operatorzy. Jest wiele miejsc w których TPSA może założyć
    Neostradę, a innych operatorów po prostu nie ma. Inna sprawa, że to kwestia
    tzw. ostatniej mili i uregulowań prawnych, ale to nadal użytkownik wybiera
    co chce mieć. Jeśli ktoś oczekuje osiągów Mercedesa w cenie Syrenki, to się
    faktycznie może trochę... przejechać.

    > kablówka/sieć osiedlowa 'do' 128kbit/s za 45pln/mies, albo Neostrada
    > 128kbit/s z limitami ściągania danych za 59pln.

    Widzisz. Ostatnio doradzałem moim znajomym podpięcie do sieci. Mieli do wyboru
    radiówkę 64kbit albo Neostradę. Pogooglałem, poczytałem i wyszło na to, że
    Neostrada nawet po obcięciu pasma będzie działała lepiej od tej radiówki.
    Nie wspominając o aspekcie ekonomicznym - radiówka ma instalację za 250zł, a
    różnica w abonamencie to tylko 10zł.

    --
    Przemysław Maciuszko