  • 21. Data: 2018-01-18 08:42:24
    Temat: Re: zakręci, zatrzyma, kręci dalej...
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 16.01.2018 o 14:26, geos pisze:
    > złożyłem swój pierwszy stacjonarny na CPU intela. reakcja na włączenie
    > zasilania:
    > a) uruchamia się na sekundę-dwie
    > b) wyłącza się na sekundę
    > c) włącza się ponownie
    > głośniczek dźwięku nie wydaje. obrazu brak.
    >
    > coś jest walnięte/niekompatybilne. spotkaliście się z takimi objawami?
    > co to może być? wszystko intelowskie pieruńsko drogie i chciałbym zacząć
    > diagnostykę (= zakup innej części) od najbardziej prawdopodobnego
    > scenariusza uszkodzenia/niedopasowania.
    >
    > pozdrawiam,
    > geos

    Wyciągnij i włóż procesor, u mojego znajomego był taki sam objaw i to
    wystarczyło - widocznie coś nie do końca kontaktowało w złączu procesora.

  • 22. Data: 2018-01-18 15:38:50
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 18.01.2018 08:42, BQB wrote:
    > Wyciągnij i włóż procesor, u mojego znajomego był taki sam objaw i to
    > wystarczyło - widocznie coś nie do końca kontaktowało w złączu procesora.

    dziękuję za wszystkie odpowiedzi. niestety czarny jest w modzie, czarny
    scenariusz również. byłem w serwisie, diagnoza: uwalona płyta.
    prawdopodobnie bios został źle zaktualizowany przez poprzedniego
    właściciela lub jest to inna grubsza sprawa.

    pozdrawiam
    geos

  • 23. Data: 2018-01-18 18:24:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-18 o 15:38, geos pisze:

> [...]
    > prawdopodobnie bios został źle zaktualizowany przez poprzedniego
    > właściciela lub jest to inna grubsza sprawa.

    I co, wyrzucisz kompa na śmieci? Przypominam że z takim objawem jadę już
    ponad 6lat.

  • 24. Data: 2018-01-18 19:08:35
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 18.01.2018 18:24, Trybun wrote:

    > I co, wyrzucisz kompa na śmieci? Przypominam że z takim objawem jadę już
    > ponad 6lat.

    ale też nie masz obrazu i komp nie działa? po prostu go włączasz od 6
    lat? :)

    pozdrawiam,
    geos

  • 25. Data: 2018-01-18 19:16:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-18 o 19:08, geos pisze:

    > ale też nie masz obrazu i komp nie działa? po prostu go włączasz od 6
    > lat? :)
    >
    > pozdrawiam,
    > geos

    Sorry, nie doczytałem o tym braku obrazu. Myślałem że problem podobnie
    jak i u mnie tylko w startowaniu na dwa-takty.

  • 26. Data: 2018-01-18 19:27:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jan 2018 15:38:50 +0100, geos napisał(a):

    > prawdopodobnie bios został źle zaktualizowany

    Jak kość biosu jest wymienialna to się rozejrzyj za uwaloną taką płytą.
    Lub sprawną o ile co ktoś pożyczy kość :) Mozna sobie wtedy uruchomić
    płytę, wymienić kość z powrotem na spieprzoną i dokonać ponownego zapisu
    biosu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2018-01-18 23:49:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-18, geos <g...@S...autograf.pl> wrote:

> [...]
    > prawdopodobnie bios został źle zaktualizowany przez poprzedniego
    > właściciela lub jest to inna grubsza sprawa.

    To nie jest tania płyta. Współczuję.
    Czy może to była właśnie jakaś "okazja"?

    Serwis będzie z tym w stanie coś zrobić, sflaszować czy podobnie?

    --
    Marcin