  • 1. Data: 2003-05-22 11:53:34
    Temat: zamiana SDI na TP DSL 512
    Od: Gozy <g...@i...pl>

    Czy to w ogole warto? Odczuje jakas roznice?

    pozdrawiam,
    Gozy

  • 2. Data: 2003-05-22 13:54:49
    Temat: Re: zamiana SDI na TP DSL 512
    Od: "Piotrek" <p...@p...pl>

    niebo a ziemia - taka jest ruznica

  • 3. Data: 2003-05-22 13:55:46
    Od: "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl>

    Zadałeś pytanie w stylu 'przesiadam się z motoru na samochód, odczuje
    różnice ?' :) Ja właśnie tak robie, przejście 150 pln, ale jakoś coś motać
    zaczynają bo powiedzieli, że usługa jest dostępna dla osób których numer
    zaczyna się od 682 XX XX a teraz mówią, że to tylko przy neo+ jest tak przy
    DSL TP można wszędzie, śmieszny jest ten BOK u nas w mieście. Teraz jest
    następny problem ... nie ma modemów dsl ... normalnie 'kochajmy'
    telekomunikacje ;)

  • 4. Data: 2003-05-22 13:55:58
    Od: "PriSM" <p...@f...onet.pl>

    Gozy pewnego pieknego dzionka oparl sie o klawiature i splodzil co
    nastepuje:

    > Czy to w ogole warto? Odczuje jakas roznice?

    No owszem, jest 4x szybciej - download z niemalze wszystkich miejsc ok 62-63
    kBps. Niestety u mnie problemy z wieszajacym sie modemem. Czekamy na reakcje
    Tpsa/Polpaku. Z tego co wiem u innych na ogol nie ma takich problemow.

    --
    regards,
    PriSM

  • 5. Data: 2003-05-22 14:05:38
    Od: Tomasz Nidecki <t...@t...net>

    Gozy <g...@i...pl> wrote in news:3ECC9190.8000109@interia.pl:

    > Czy to w ogole warto? Odczuje jakas roznice?

    Hm nie widzisz roznicy miedzy 115 a 512? 8]

    Ja jakis miesiac moze dwa temu przeszedlem na iDSL i jestem z tego faktu
    jak na razie baaaaaaaaardzo zadowolony - dzieki temu rozszerzylem siec
    blokowa o 2 nastepne osoby [z 2 - ktore byly na SDI].

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 6. Data: 2003-05-23 01:43:05
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "PriSM" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    reakcje
    > Tpsa/Polpaku. Z tego co wiem u innych na ogol nie ma takich problemow.

    Hmm napewno masz powyzej 60kB/s ? Bo ja to co maksimum wycisnalem to 55kB/s

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 7. Data: 2003-05-23 01:43:15
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Piotrek wrote:
    > niebo a ziemia - taka jest ruznica

    Znaczy SDI - niebo, a DSL - ziemia ? Kewl.

    --
    / premax / p...@h...pl
    / koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

  • 8. Data: 2003-05-24 07:44:39
    Od: Gozy <g...@i...pl>

    Tomasz Nidecki wrote:

> [...]
    > jak na razie baaaaaaaaardzo zadowolony - dzieki temu rozszerzylem siec
    > blokowa o 2 nastepne osoby [z 2 - ktore byly na SDI].

    Dzieki, zlozylem zamowienie, w przyszlym tygodniu maja zalozyc.

    Gozy.

  • 9. Data: 2003-05-24 15:49:51
    Od: "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl>

    > Dzieki, zlozylem zamowienie, w przyszlym tygodniu maja zalozyc.

    Zalozenia spodziewaj sie na poczatku lipca *rotfl* :) Dla mnie w kwietniu
    mówili, ze po pierwszym weekendzie maja beda zakladac, pózniej, ze miedzy 12
    a 16 maja, pózniej, ze centrala do konca lipca nie bedzie mnie obslugiwala,
    ostatnio dzwonili przepraszac, bo centrala nie obsluguje tylko neo+ tam
    gdzie jestem, a teraz zabraklo im modemów. Jestem ciekaw co jeszcze wymysla
    ;)

  • 10. Data: 2003-05-26 07:12:01
    Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net>

    "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl> wrote in

    > Zalozenia spodziewaj sie na poczatku lipca *rotfl* :) Dla mnie w

    Hm, ja w 1,5 tyg. od pierwszej wizyty w BOK-u juz mialem.

    --
    [spamtrap: s...@t...net]