  • 11. Data: 2014-12-23 14:59:50
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie OC - jak walczyć?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tadeusz ...@s...onet.pl ...

    > żadne jaja ...
    > normalna cena nowego biksenonowego reflektora w ASO ciut "lepsiejszej"
    > marki typu: Audi, BMW, Lexus, Merc

    A jednak jaja...

  • 12. Data: 2014-12-23 15:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Oryginalna tylna lampa zespolona do taniego Peugota 301 - żaden specjał
    > - w autoryzowanym serwisie to ~1200PLN przy cenie zamiennika na poziomie
    > 300-400PLN.

    A najtansza bułka w biedronce to około 0,3zł.
    Tylko co to ma wspólnego z lampą za 5,5tysiąca?

  • 13. Data: 2014-12-23 16:30:27
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-23, o godz. 14:59:49
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > A najtansza bułka w biedronce to około 0,3zł.
    > Tylko co to ma wspólnego z lampą za 5,5tysiąca?

    Już Ci napisałem - oryginalna lampa w kanale dystrybucyjnym kosztuje
    ~1200PLN. I nie jest to żaden cud - ot prosta lampa do taniego
    samochodu. Za zintegrowaną oryginalny reflektor przedni do auta
    średniej/wyższej klasy te 5500PLN nie jest wcale jakąś wysoka kwotą.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2014-12-23 16:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > samochodu. Za zintegrowaną oryginalny reflektor przedni do auta
    > średniej/wyższej klasy te 5500PLN nie jest wcale jakąś wysoka kwotą.

    Jest absurdalnie wysoką kwotą.
    I porównanie ze jakas inna lampa bedaca kawałkiem plastiku kosztuje 1200 zł
    nie zmieni tego.

  • 15. Data: 2014-12-23 19:00:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-23 12:53, gucyk pisze:

    > To co to za samochód ze sam reflektor kosztuje 5,5 tys ?:)))

    10-letnie bmw. Taka polityka, nowy reflektor Hella - 1700zł

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-12-23 19:02:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-23 13:39, Tadeusz pisze:
    > Jak nie chcesz przez to ASO do którego masz uraz to zrób przez inne ;-)
    > Albo niezależny dobry warsztat (są takie), który ma podpisaną umowę z
    > PZU o rozliczeniach bezgotówkowych

    do aso nie pójdę bo pzu wypłaci pieniądze dopiero po wyroku sądu, a ja
    naprawić auto muszę już

    > Potencjalnie możesz też na własne zlecenie zrobić ekspertyzę
    > rzeczoznawcy motoryzacyjnego, naprawić z ekspertyzą i fakturami iść do
    > sądu z PZU bo polubownie na 200% się nie zgodzą :-( Co ciekawe masz duże
    > sznase wygrać ;-)

    mam zamiar zrobić ekspertyzę i bez faktur iść do sądu

    > Nie napisałeś jaki samochód i jakie miasto - to by pomogło Ci coś
    > podpowiedzieć...

    BMW, Wrocław

    Łukasz

  • 17. Data: 2014-12-23 19:13:15
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-23 14:54, AL pisze:

    > wybierz naprawę bezgotówkową - nie będziesz miał problemów jak wyżej
    > opisałeś.

    jeden problem - musiałbym zaczekać do wyroku sądu (nie wiem, kilka,
    kilkanaście miesięcy) - teraz to tylko własne pieniądze mogę wyłożyć

    > Może ubezpieczalnie specjalnie tak zaniżają wycene, bo wiedzą, że Polak
    > to cwaniak, a każdy cwaniak zrobi po taniości i resztę zostawi w
    > kieszeni? ;)

    zaniżają bo to cwaniaki. Błotnik mogę założyć chiński, ale lampę tylko
    dobrej marki. Skoro nie dają pieniędzy na tańszą naprawę, to niech płacą
    w cenach ASO.
    równie dobrze mogę tego w ogóle nie zrobić - pieniądze mi się należą i
    tyle, jak nie zrobię to auto będzie niższej wartości, na jedno wyjdzie.
    Jakieś 3 miesiące temu miałem stłuczkę innym autem. Wziąłem pieniądze bo
    dali sensowną dla mnie kwotę (podnieśli po moim kontakcie do znośnego
    poziomu). Auta jeszcze nie zrobiłem - zderzak do wymiany, kupiony, nie
    ma kiedy założyć.

    Łukasz

  • 18. Data: 2014-12-23 19:37:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > żadne jaja ...
    > normalna cena nowego biksenonowego reflektora w ASO ciut "lepsiejszej"
    > marki typu: Audi, BMW, Lexus, Merc

    A jednak jaja...
    ---
    Normalna cena, napisał Ci

  • 19. Data: 2014-12-23 19:38:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Oryginalna tylna lampa zespolona do taniego Peugota 301 - żaden specjał
    - w autoryzowanym serwisie to ~1200PLN przy cenie zamiennika na poziomie
    No i jak to się ma do reflektora ksenonowego ? Weź sobie cennik nowego
    samochodu, to zobaczysz, że one tyle mniej więcej kosztują co napisano a nie
    1200zł.

  • 20. Data: 2014-12-23 19:40:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > samochodu. Za zintegrowaną oryginalny reflektor przedni do auta
    > średniej/wyższej klasy te 5500PLN nie jest wcale jakąś wysoka kwotą.

    Po prosty tyle kosztuje na wolnym rynku.

    I porównanie ze jakas inna lampa bedaca kawałkiem plastiku kosztuje 1200 zł
    nie zmieni tego.
    ---
    Ja w ogóle nie wiem o czym tu mówić. Tyle kosztuje i już.