  • 1. Data: 2014-12-18 23:43:20
    Temat: Fiat Fiorino (aka Bipper Nemo)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Turbodiesel 1.3 16v (montowany zdaje się w Turcji) przebieg 5 tyś km

    Czy ktoś z Was może jeździ taką popierdułką i miał podobny problem?

    Czułe wielkopańskie noski, które czasem wożę twierdzą, że w kabinie
    śmierdzi spalinami i odkręcają mi szyby a jak wiadomo od świeżego
    powietrza to już dwie armie wyginęły.

    Tak, wiem że mozna zdjąć korbki :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 2. Data: 2014-12-19 23:21:28
    Temat: Re: Fiat Fiorino (aka Bipper Nemo)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-18 o 23:43, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Czułe wielkopańskie noski, które czasem wożę twierdzą, że w kabinie
    > śmierdzi spalinami i odkręcają mi szyby a jak wiadomo od świeżego

    Jak ty palisz papierosy a oni nie to na 100% mają rację.
    Radził bym wizytę u mechanika.

    > Tak, wiem że mozna zdjąć korbki :)

    Na smród od spalin to nie pomoże.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-12-20 21:02:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 23:43:20 +0100, PiteR napisał(a):

    > Tak, wiem że mozna zdjąć korbki :)

    Jak zdjęcie korbek nie pomoże, to zostaje już tylko wymiana pasażerów na
    innych.
    Nic innego już nie da się zrobić ;)

  • 4. Data: 2014-12-21 12:58:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 23:43:20 +0100, PiteR napisał(a):

    > Turbodiesel 1.3 16v (montowany zdaje się w Turcji) przebieg 5 tyś km
    >
    > Czy ktoś z Was może jeździ taką popierdułką i miał podobny problem?

    W samochodach o aerodynamice bloczka ytong zdarzaja sie rozne
    zawirowania... Smierdzi im zawsze, czy np. tylko przy wlaczonych nawiewach?
    Moze po prostu jakas mikrodziurka w wydechu sie zrobila i smrodzi pod
    maske?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-12-21 13:02:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 23:43:20 +0100, PiteR napisał(a):

    (...)

    Podobny problem, rozumiesz czy tlumaczyc?

    I look after the vans for an electrical company and found the Nemo started
    to get a smell of fumes coming through the vents and was worse when the
    window was open. I took the air filter box off and found the foam between
    the engine and air box was melting onto the engine and you cannot get it
    off. The vehicle will be taken back to dealer to get sorted, for free we
    hope, as it looks like a manufacturer's fault, so please check.

    I too have the same problem with fumes from my company van. It seems to be
    getting worse and I am getting really bad headaches - Jozef Kis from Sussex

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-12-21 14:14:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > W samochodach o aerodynamice bloczka ytong zdarzaja sie rozne
    > zawirowania... Smierdzi im zawsze, czy np. tylko przy wlaczonych
    > nawiewach?

    W kabinie tylko przy właczonych nawiewach ale paniusia-głowny
    "detektyw" wyczuwa smród też na zewnątrz i po otwarciu maski faktycznie
    śmierdzi z okolicy lewej strony silnika.

    Uszczelnienie pomiędzy komora silnika a chwytem powietrza we Fiorino
    jest "fabrycznie" bardzo słabe więc cokolwiek się wydostaje jest
    wciągana przez dmuchawę.

    Po dokładniejszym obejrzeniu imho to nieszczelność kolektora
    wydechowego bo stamtąd od niedawna słyszę syczenie (jadowite węże
    wykluczone za pomocą kija :)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2015-01-14 23:27:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

> [...]
    >
    > Czułe wielkopańskie noski, które czasem wożę twierdzą, że w kabinie
    > śmierdzi spalinami i odkręcają mi szyby a jak wiadomo od świeżego

    No i zawiozłem do serwisu bo już nie szło wyrobić. Pan główny magik
    okular przetarł. Pochylił się nad problemem i powiedział że już wie o
    co kaman. Podobno jakaś uszczelka wtryskiwacza padła.

    Ściemniał czy nie w każdym razie teraz 100% swieżyj wozduch w kabinie
    panuje.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 8. Data: 2015-01-15 00:44:51
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-01-14 o 23:27, PiteR pisze:

    > Ściemniał czy nie w każdym razie teraz 100% swieżyj wozduch w kabinie
    > panuje.

    Nie znam tejże konstrukcji, ale jak w moim wozidełku uszczelniacz/oring
    wtrysku źle założyłem, to wyrzygiwało mi ciut (albo bardzo dużo,
    zależnie od położenia pedału przyspieszacza) oleju z silnika na wierzch
    i opar dostawał się wprost do kabiny.