  • 1. Data: 2010-07-21 19:23:04
    Temat: zasilacz impulsowy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie orientujecie się może czy taki zasilacz
    http://allegro.pl/item1148552670_zasilacz_stabilizow
    any_9v_2000ma_impulsowy_hq.html ,
    ma odseparowane wyjście od wejścia jak w transformatorowych?

    chodzi o to, czy ten zasilacz pasuje do programatorów Vellon (np. z
    allegro)?

    pytam bo ostanio kupiłem sobie adapter USB->SATA za zasilaczem, jak go
    podłączyłem do nagrywarki dvd i zaczałem wypalać płytkę to po paru minutach
    zasilacz od tego adaptra się stopił a jak już się stopił to jeszcze
    wybuchł... czemu tak się stało?

  • 2. Data: 2010-07-21 19:42:03
    Temat: Re: zasilacz impulsowy
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > nie orientujecie się może czy taki zasilacz
    > http://allegro.pl/item1148552670_zasilacz_stabilizow
    any_9v_2000ma_impulsowy_hq.html
    > , ma odseparowane wyjście od wejścia jak w transformatorowych?
    Tak, musi mieć, inaczej byłby niebezpieczny dla życia i zdrowia każdego
    użytkownika.

    > chodzi o to, czy ten zasilacz pasuje do programatorów Vellon (np. z
    > allegro)?
    A tego to ja już nie wiem, czego te programatory oczekują, i czy podane
    przez producenta zasilacza parametry są prawdziwe (i czy prąd 2A to jest
    stały, czy może "maks przez 1s, raz na 5minut")

> [...]
    > podłączyłem do nagrywarki dvd i zaczałem wypalać płytkę to po paru
    > minutach zasilacz od tego adaptra się stopił a jak już się stopił to
    Bo był zepsuty, źle skonstruowany, źle wykonany ? Reklamuj.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173