  • 1. Data: 2011-09-14 19:20:21
    Temat: zaspamuje: sprzedaje SC
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Poniewaz kupilem rajdowego lanosa (a wlasciwie dwa) to mam do sprzedania
    sejacza przebudowanego do rajdow.
    Auto nie wymaga wkladu finansowego, wszystko wymieniane profilaktycznie,
    wylacznie na nowe.
    Silnik punto obecnie ok 80KM (raczej wiecej nieco), wspomaganie kier.
    el., hample: DS 2500, brembo MAX, kubelki, szelki, Odliczenie VAT
    (ciezarowka). szczegoly na gg lub pod tel. 604448996.
    Pare pucharkow mi to zelazo przynioslo:)
    cena: 4500 (po negocjacjach).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-09-14 22:45:01
    Temat: Re: zaspamuje: sprzedaje SC
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >cena: 4500 (po negocjacjach).

    cena w EUR czy złot?

  • 3. Data: 2011-09-14 22:50:11
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 22:45, Piotr pisze:

    > cena w EUR czy złot?

    W rublach białoruskich.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-09-14 23:19:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-14 19:20, MarcinJM pisze:
> [...]
    > (ciezarowka). szczegoly na gg lub pod tel. 604448996.
    > Pare pucharkow mi to zelazo przynioslo:)

    4500 zairskich kwacha?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 5. Data: 2011-09-14 23:55:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > W rublach białoruskich.

    Sądziłem, że w dinarach. :( Dlaczego mnie stresujecie?

  • 6. Data: 2011-09-15 00:01:50
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 23:55, to pisze:
    > begin Grejon

    > Sądziłem, że w dinarach. :( Dlaczego mnie stresujecie?

    Ciebie to wszystko ostatnio stresuje. Weź se po jakąś panienkę zadzwoń
    albo nie wiem, na bungee skocz?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-09-15 11:15:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > cena: 4500 (po negocjacjach).

    A bez negocjacji ile?

  • 8. Data: 2011-09-15 16:01:24
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-15 11:15, Agent pisze:

    > A bez negocjacji ile?

    4900 ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2011-09-15 16:09:05
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-15 16:01, MarcinJM wrote:

    > 4900 ;)

    A co jako następca ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2011-09-15 16:22:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:09:05 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

    > A co jako następca ? :-)

    No tak, z pewnością nie rajdowy lanos.. :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.