  • 91. Data: 2016-01-04 11:46:12
    Temat: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Cavallino wrote:

    > Jeśli używa tylko dla szpanu, to jak najbardziej.
    > A niestety, większość ludzi po to kupuje cokolwiek z firmy Apple.
    > Innego uzasadnienia to nie ma, cena nie uzasadnia takiego wyboru w
    > żadnym wypadku.

    Kupiłem sobie ajfona, bo po pierwsze mi się podobał, po drugie 3/4 moich
    klientów ma ajfony i pewne rzeczy działają prościej komunikując się
    ajfon<->ajfon, niż nie ajfon. Np. szybkie przesłanie zdjęcia dokumentu,
    elementu itp. nie muszę się zastanawiać, czy klient ma i jaki program do
    komunikowania, tylko puszczam przez iMessage.

  • 92. Data: 2016-01-06 10:29:40
    Temat: Re: Problem z plikami graficznymi z maka bylo: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <c...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Ale mam Googla
    No, to chyba zle wygooglowales.

    > Czyli tą możliwość skreślam.

    Ale to jest najbardziej prawdopodobne wytlumaczenie. Zreszta, pisales w
    tym watku, ze tam byly rozszerzenia jpg. To by sie zgadzalo, jesliby te
    osoby mialy wlaczona widocznosc rozszerzen. Jpg w aliasie nie bylby
    rozszerzeniem, tylko czescia nazwy.

    > 2-3 klientów w miesiącu, ale z konkretnymi zleceniami. Zwyczajnie szkoda mi
    > takich klientów, bo na ogół mają zdjęcia - te które przeszły- lepsze od
    > przeciętnych.

    Czyli kreatywni, ale technicznie wykluczeni.
    Zdarza sie.
    --
    TA

  • 93. Data: 2016-01-08 00:07:36
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 10:29:45 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <c...@g...c
    om>,

    > No, to chyba zle wygooglowales.

    Mówisz że pomoc techniczna Apple kłamie ?

> [...]
    > tym watku, ze tam byly rozszerzenia jpg. To by sie zgadzalo, jesliby te
    > osoby mialy wlaczona widocznosc rozszerzen. Jpg w aliasie nie bylby

    Tam było drugie trzyliterowe rozszerzenie. DDA, AAK czy coś takiego.

    > Czyli kreatywni, ale technicznie wykluczeni.
    > Zdarza sie.
    > --
    > TA

    Raczej makówkowo nieobeznani.
    Pozdrawiam Marcin

    PS A mam jeszcze w zapasie klientów z IPhoneami, dyskami formatowanymi pod MACem ...
    Za mały target żeby inwestować w dodatkowy sprzęt, ale widać jak bardzo ta firma ma w
    poważaniu resztę świata.

  • 94. Data: 2016-01-08 10:40:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Mówisz że pomoc techniczna Apple kłamie ?
    Mowie ze krecisz.
    Albo czegos nie zrozumiales.

    > Tam było drugie trzyliterowe rozszerzenie. DDA, AAK czy coś takiego.

    Wyglada na to ze jednak trollujesz.
    Niedawno pisales cos calkiem innego:
    Cytuje:
    "In article <9...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]

    > MACem ... Za mały target żeby inwestować w dodatkowy sprzęt, ale widać jak
    > bardzo ta firma ma w poważaniu resztę świata.

    Ale jeszcze niedawno pisales, ze to inne powazne firmy nie traktuja
    appla powaznie.
    Podtrzymuje moja poczatkowo opinie ze jestes applofobem i trollem.
    Jesli masz rzeczywiscie problemy z klientami z makami, daj sobie z nimi
    spokoj (zarobia ci ktorzy sie na tym znaja) albo zainwestuj we wlasna
    wiedze.
    --
    TA

  • 95. Data: 2016-01-08 12:14:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-01-08 10:40, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]

    Jedna z najdłuższych dyskusji ostatnich lat ))))

  • 96. Data: 2016-01-08 15:46:55
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 8 stycznia 2016 10:40:04 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > Mowie ze krecisz.
    > Albo czegos nie zrozumiales.

    Jak sobie chcesz. Ja się dowiedziałem , ku mojemu rozczarowaniu, że to co do mnie
    trafia NIE jest plikiem graficznym

    > Wyglada na to ze jednak trollujesz.
    > Niedawno pisales cos calkiem innego:
    > Cytuje:
    > "In article <9...@g...c
    om>,

    Rozumiem że za mało komplikuję. Chyba

    > Ale jeszcze niedawno pisales, ze to inne powazne firmy nie traktuja
    > appla powaznie.

    Zgadza się. Tutaj niechęć jest zwyczajnie obustronna.
    Podejrzewam że Apple chciałoby żeby reszta świata przystosowała się do ich pomysłów,
    na co ta reszta choćby z powodów finansowych nie ma najmniejszej ochoty.

    > Podtrzymuje moja poczatkowo opinie ze jestes applofobem i trollem.

    Co do aplofoba masz rację. Przy czym wyjaśniam od dawna że moja fobia ma racjonalne
    przyczyny.

    > Jesli masz rzeczywiscie problemy z klientami z makami, daj sobie z nimi
    > spokoj
    Słuszna racja - nie ma się o co starać, czas poświęcony na przyjęcie kilku " Full
    Size Render " pozwala na wykonanie około 200 normalnych printów.
    (zarobia ci ktorzy sie na tym znaja)

    Wątpię.

    albo zainwestuj we wlasna
    > wiedze.
    > --
    > TA

    Już to zrobiłem i wiem jedno - na mnie Apple nie zarobi.
    To jest tak jak PM Mors.
    Pozdrawiam Marcin