  • 81. Data: 2015-12-31 01:57:44
    Temat: Problem z plikami graficznymi z maka bylo: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Nie jest w mojej mocy ani kompetencji każdemu klientowi wleźć na kompa i
    > szukać w którym miejscu jest błąd.

    Ale skoro twierdzisz, ze problem jest powszechny i dla ciebie
    upierdliwy, to chyba powinieies sie zanteresowac co jest przyczyna.
    --
    TA

  • 82. Data: 2015-12-31 02:07:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <9...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Dostaję pliki metadata zamiast graficznych. Na tym problem polega.

    > Przynoszą. Mój program do wysyłki je z automatu odrzuca, więc wysłać się ich
    > nie da.
    Ale one maja rozszerzenia .jpg?

    > Nie współpracuje, nie komunikuje się i w ogóle traktuje jako kawałek
    > plastiku. Inżynierowie z Noritsu stwierdzili że nie ma się co cackać z tym
    > systemem.
    Ale co za Noritsu? I dlaczego zdanie inzynierow z Noritsu ma byc tak
    istotne?
    btw zajrzalem na ich strone i w dziale downloads wdzialem jakies drivry
    pod mac os x...
    --
    TA

  • 83. Data: 2015-12-31 02:20:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Też za pierwszym razem uważałem że trafiłem na ostry przypadek blondynki.
    > Myliłem się - MAC tak ma.

    Nie, nie ma.
    Dlaczego nikt poza toba czegos takiego nie potwierdza?
    No i jeszcze raz twierdze ze 'pliki metadanych' sa zasadniczo na makach
    niewidoczne (poza plikami xmp, ktore towarzysza RAWom). Wiec nie
    rozumiem, jak kto mialby je _nieswiadomie_ wyluskiwac i ci przysylac...
    --
    TA

  • 84. Data: 2015-12-31 08:35:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Dlaczego nikt poza toba czegos takiego nie potwierdza?

    Dlatego , ze Starzec z Gor troche fantazjuje.

  • 85. Data: 2015-12-31 22:52:01
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 02:20:34 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > Dlaczego nikt poza toba czegos takiego nie potwierdza?

    Mylisz się , sporo osób- użytkowników MACa - ma problem z takimi plikami. jak kolejny
    raz na to trafię, to znajdę ci linka do pomocy Apple.

> [...]
    > niewidoczne (poza plikami xmp, ktore towarzysza RAWom). Wiec nie
    > rozumiem, jak kto mialby je _nieswiadomie_ wyluskiwac i ci przysylac...

    Być może w tej "niewidoczności" leży problem.
    Pozdrawiam Marcin

  • 86. Data: 2015-12-31 22:52:45
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 08:35:52 UTC+1 użytkownik XX YY napisał:

    > Dlatego , ze Starzec z Gor troche fantazjuje.

    Chciałbym.
    Pozdrawiam Marcin

  • 87. Data: 2016-01-01 15:08:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Mylisz się , sporo osób- użytkowników MACa - ma problem z takimi plikami. jak
    > kolejny raz na to trafię, to znajdę ci linka do pomocy Apple.
    Czekam.

    > Być może w tej "niewidoczności" leży problem.
    Ale to co piszesz, jest nielogiczne i malo prawdopodobne.
    Naprawde, trudno przypadkowo i nieswiadomie wybierac pliki, ktorych nie
    widac.
    To juz bardziej prawdopodobne byloby, gdyby te pliki zostaly zgrywane
    razem z innymi, prawidlowymi...
    Sluchaj, a moze ci twoi klienci zgrywali aliasy (po windowsowemu:
    skroty) zamiast oryginalow?
    --
    TA

  • 88. Data: 2016-01-03 00:09:01
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:08:13 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

> [...]
    > razem z innymi, prawidlowymi...
    > Sluchaj, a moze ci twoi klienci zgrywali aliasy (po windowsowemu:

    U Apple pisało wyraźnie że pliki tego typu to Metadata files". Natomiast jest tak jak
    piszesz - były wymieszane z normalnymi zdjęciami.
    Jak mi napiszesz jakie rozszerzenie ma taki skrót na MACu, to pewnie skojarzę.
    Pozdrawiam Marcin
    PS Przypadki że ktoś sobie zgrał windowsowe skróty też widuję, ale bardzo bardzo
    rzadko.

  • 89. Data: 2016-01-03 01:06:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <c...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > U Apple pisało wyraźnie że pliki tego typu to Metadata files".

    E, przeciez nie masz maka.

    >Natomiast jest
    > tak jak piszesz - były wymieszane z normalnymi zdjęciami.

    > Jak mi napiszesz jakie rozszerzenie ma taki skrót na MACu, to pewnie
    > skojarzę.

    W zasadzie to zadnego.

    > PS Przypadki że ktoś sobie zgrał windowsowe skróty też widuję, ale bardzo
    > bardzo rzadko.
    No dobra a z iloma osobami makowymi masz te klopoty?
    --
    TA

  • 90. Data: 2016-01-03 23:59:32
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 01:06:47 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > E, przeciez nie masz maka.

    Ale mam Googla

    > W zasadzie to zadnego.

    Czyli tą możliwość skreślam.

    > No dobra a z iloma osobami makowymi masz te klopoty?
    > --
    > TA

    2-3 klientów w miesiącu, ale z konkretnymi zleceniami. Zwyczajnie szkoda mi takich
    klientów, bo na ogół mają zdjęcia - te które przeszły- lepsze od przeciętnych.

    Pozdrawiam Marcin