  • 1. Data: 2009-02-06 09:45:09
    Temat: zegar i kalendarz na www
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    Witam,

    Klient zarzyczył sobie dwa moim zdaniem niepotrzebne wodotryski: zegar
    (najlepiej jak na onecie) i kalendarz (najprostszy,
    ale fajnie komponujacy sie z tlem strony). Moge poszperac w sieci, ale moze
    ktos ma sprawdzone przyklady?
    Planuje zamiescic te dodatki w boxach, jesli juz Klient sie upiera, z
    mozliwoscia ich stalego wylaczenia (coockie).

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-06 09:49:23
    Temat: Re: zegar i kalendarz na www
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 10:45:09 +0100, Pavlo napisał(a):

> [...]
    > (najlepiej jak na onecie) i kalendarz (najprostszy, ale fajnie
    > komponujacy sie z tlem strony). Moge poszperac w sieci, ale moze ktos ma

    Najlepiej potraktuj te farfocle jako element graficznego "upiększenia"
    strony, jeśli będzie się ładnie komponować z resztą to może nikt ich nie
    zauważy :)

    Nie mam sprawdzonych przykładów (bo tego unikam jak ognia) ale widziałem
    parę interesująco wyglądających flashowych zegarków... może szukaj w tym
    kierunku?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - Nie bede czekac na Ivo :)

  • 3. Data: 2009-02-06 10:03:26
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    ethanak wrote:

> [...]
    >
    > Nie mam sprawdzonych przykładów (bo tego unikam jak ognia) ale widziałem
    > parę interesująco wyglądających flashowych zegarków... może szukaj w tym

    zobacz tutaj: http://webmaster.helion.pl/kurshtml/skrypt/skrypt.ht

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-06 10:47:42
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Najlepiej potraktuj te farfocle jako element graficznego "upiększenia"
    > strony, jeśli będzie się ładnie komponować z resztą to może nikt ich nie

    hmmm ciezko bedzie, ale sprobuje, jesli np. zegar bedzie miec przezroczysty
    background.

    > Nie mam sprawdzonych przykładów (bo tego unikam jak ognia) ale widziałem
    > parę interesująco wyglądających flashowych zegarków... może szukaj w tym
    > kierunku?

    ok dzieki za wskazowke.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-02-06 11:17:15
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Pavlo'
    Wpis z dnia 06-02-2009:

    > ok dzieki za wskazowke.

    Korzystałem z tych zegarów
    http://www.clocklink.com/gallery.php?category=ANALOG jest spory wybór, ale
    mają jedną wadę widoczną po najechaniu kursorem nad zegar :)

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2009-02-06 12:25:43
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Korzystałem z tych zegarów
    > http://www.clocklink.com/gallery.php?category=ANALOG jest spory wybór, ale
    > mają jedną wadę widoczną po najechaniu kursorem nad zegar :)

    super, o takie cos mi wlasnie chodzi. Ciekaw jestem, czy sa podobne rzeczy
    ale
    bez tego efektu najechania na obiekt ;)

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-02-06 18:40:50
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Pavlo pisze:
    > Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > super, o takie cos mi wlasnie chodzi. Ciekaw jestem, czy sa podobne rzeczy
    > ale
    > bez tego efektu najechania na obiekt ;)

    Weź to przykryj jakąś warstwą i hovera nie złapie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2009-02-06 18:56:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 10:45:09 +0100, Pavlo napisał(a):

> [...]
    > Planuje zamiescic te dodatki w boxach, jesli juz Klient sie upiera, z
    > mozliwoscia ich stalego wylaczenia (coockie).

    Szkoda, że nie można klienta zapytać, czy uważa odwiedzających za debili,
    którzy nie potrafią znaleźć zegara na pasku zadań.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2009-02-06 23:18:59
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 06 Feb 2009 18:56:22 -0000, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Szkoda, że nie można klienta zapytać, czy uważa odwiedzających za
    > debili, którzy nie potrafią znaleźć zegara na pasku zadań.

    Lepiej powiedzieć klientowi, że to będzie kosztowało tyle i tyle i jak on oczekuje,
    że to ma się zwrócić na użytkownikach wchodzących na tę stronę, żeby sprawdzić, która
    godzina :)

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");