  • 11. Data: 2018-12-07 09:38:30
    Temat: Re: zestaw TPMS do samochodu
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-06 o 21:34, Pszemol pisze:
    > Że te z allego wsadzisz do Forda czy Acury zamiast oryginalnych i komputer
    > pokładowy Ci wyswietli poprawnie cisnienie opon na desce rozdzielczej?

    Oryginalny system w samochodzie nie znajdzie Chińskich podróbek.
    Często trzeba nawet patrzeć czy auto i czujniki są z wersji EU czy USA
    bo są inne częstotliwości nadawania.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 12. Data: 2018-12-07 09:46:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Szukasz męża?

    Szukam Bonika Kujanego.

  • 13. Data: 2018-12-07 12:28:09
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 20:35:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > To jest jedna sprawa.
    >
    > A inna jest żywotnosc baterii - w oryginalnych bateria starcza na 10 lat
    > choc nie jest wymienialna.
    > Ciekawe jak bedzie tutaj.

    Wątpię, czy jakieś oryginalne wytrzymują dłużej niż 4-6 lat. Zamienniki podobnie..

  • 14. Data: 2018-12-07 12:36:54
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 09:38:22 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > Oryginalny system w samochodzie nie znajdzie Chińskich podróbek.
    > Często trzeba nawet patrzeć czy auto i czujniki są z wersji EU czy USA
    > bo są inne częstotliwości nadawania.

    Oryginalne systemy łączą się oczywiście z zamiennikami czujników w kołach, tylko te
    ostatnie muszą działać na odpowiedniej częstotliwości i być odpowiednio
    zaprogramowane.
    Dużo większy problem miałem po zakupie nowych oryginalnych czujników PSA (chyba prod.
    Conti) - bo Lexia nie chciała współpracować z komputerem auta i zmienić starych
    numerów czujników na nowe - więc oddałem oryginalne czujniki i kupiłem chińczyki
    zaprogramowane numerami zapisanymi już wcześniej w komputerze samochodu. Od prawie 2
    lat działają bez zarzutu.

    pablo

  • 15. Data: 2018-12-07 15:16:42
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-07 o 12:36, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    zaprogramowane numerami zapisanymi już wcześniej w komputerze samochodu. Od prawie 2

    A podaj jakie kupiłeś do lexa ... bo wiem że są dwie wersje właśnie na
    EU i na USA jedne są miedziane a drugie aluminiowe i łatwo się pomylić z
    zakupem. Ja szukałem do lexa z Kanady i widziałem tylko oryginalne.
    Nawet znalazłem ruską stronę pokazującą jak wymienić bateryjkę po 10
    latach ale to full grzebania i brzydko to wygląda :)

  • 16. Data: 2018-12-07 17:24:09
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:16:36 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > Nawet znalazłem ruską stronę pokazującą jak wymienić bateryjkę po 10
    > latach ale to full grzebania i brzydko to wygląda :)

    Autel MX-sensor 433MHz

    pablo

  • 17. Data: 2018-12-08 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Tak se szukałem czegoś i natrafiłem na zestaw TPMS:
    > - 4 czujniki ciśnienia
    > - wyświetlacz
    >
    > http://niusy.pl/@allegro.pl/a58
    >
    > Czyż nie fajne?

    Ja cały czas niespecjalnie moge zrozumiec, po co wlasciwie czujniki
    cisnienia... no chyba ze...

    Ostatnio jade dwupasmowka, wyprzedza mnie babka, ewidentny laczek w
    prawej tylniej oponie.
    Dogoniłem ja, mrugam swiatłami, trabie - zero reakcji.
    Zrównałem się z nia (ja po lewej), trabie - znowu zero reakcji...
    W koncu po naprawde dobrej minucie spojrzała na mnie, zjechalismy...
    Podchodze do niej i mowie ze ma pane i czy nic nie czuła. A ona na to: a
    rzeczywiscie, cos czułam... Wiec moze to i jest potrzebne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 18. Data: 2018-12-08 20:52:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 08 Dec 2018 14:59:44 +0000, Budzik wrote:
> [...]
    > Podchodze do niej i mowie ze ma pane i czy nic nie czuła. A ona na to: a
    > rzeczywiscie, cos czułam... Wiec moze to i jest potrzebne...

    Do wykrycia tego nie potrzeba żadnych czujników. Wystarczy ABS, który w
    każdym współczesnym aucie już jest.

    Mateusz

  • 19. Data: 2018-12-08 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Do wykrycia tego nie potrzeba żadnych czujników. Wystarczy ABS,
    > który w każdym współczesnym aucie już jest.

    W sumie to nie wiem na co odpowiadasz...
    Na pierwsza uwage, ze czujniki niepotrzebne czy na druga historie która
    była tylko ironicznym potwierdzeniem pierwotnej tezy...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 20. Data: 2018-12-08 22:05:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 08 Dec 2018 20:59:43 +0000, Budzik wrote:
    > W sumie to nie wiem na co odpowiadasz...
    > Na pierwsza uwage, ze czujniki niepotrzebne czy na druga historie która
    > była tylko ironicznym potwierdzeniem pierwotnej tezy...?

    A widzisz, nie wykryłem ironii :) A historia to swoją drogą - urzekła
    mnie.

    Mateusz