  • 1. Data: 2009-05-06 09:05:17
    Temat: zewnetrzny zasilacz do dysk IDE
    Od: "kilrak" <k...@p...pl>

    Kupiłem na Allegro przejściówkę ATA/SATA>USB która ma zewnętrzny
    zasilacz, jednak to było jakoś badziewie i się spaliło. Jest jakaś
    szansa dokupienia czegoś takiego osobno? Z jednej strony jest kabel
    zasilający jak od komputera, to idzie do zasilacza, a z niego kabelek z
    kostką zasilającą dysk

  • 2. Data: 2009-05-06 09:28:19
    Temat: Re: zewnetrzny zasilacz do dysk IDE
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > szansa dokupienia czegoś takiego osobno? Z jednej strony jest kabel
    > zasilający jak od komputera, to idzie do zasilacza, a z niego kabelek z

    Mam takie coś, mnie w kolei nie działa przejściówka od chwili kupienia, a
    zasilacz jest OK
    Piotr

  • 3. Data: 2009-05-06 13:35:57
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 11:05:17 +0200, kilrak napisał(a):

> [...]
    > szansa dokupienia czegoś takiego osobno? Z jednej strony jest kabel
    > zasilający jak od komputera, to idzie do zasilacza, a z niego kabelek z

    Jeśli zasilacz nie jest jakoś specjalnie udziwniony, to zawsze można kupić
    inny o tym samym napięciu i nie mniejszej wydajności prądowej i przelutować
    do niego wtyczkę.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-05-06 15:06:50
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > Jeśli zasilacz nie jest jakoś specjalnie udziwniony, to zawsze można kupić
    > inny o tym samym napięciu i nie mniejszej wydajności prądowej i
    przelutować
    > do niego wtyczkę.

    Trudno będzie, ma +5V i +12V i dość dobrą wydajność jak to impulsówka
    Piotr

  • 5. Data: 2009-05-06 15:10:59
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    kilrak wrote:
    > Kupiłem na Allegro przejściówkę ATA/SATA>USB która ma zewnętrzny
    > zasilacz, jednak to było jakoś badziewie i się spaliło. Jest jakaś
    > szansa dokupienia czegoś takiego osobno?

    Rozejrzyj sie na dealextreme, jest szansa, ze znajdziesz tam cos takiego.

    k,

  • 6. Data: 2009-05-06 17:07:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kilrak" napisał:

    > Z jednej strony jest kabel zasilający jak od komputera, to idzie
    > do zasilacza, a z niego kabelek z kostką zasilającą dysk

    Wypisz wymaluj - zasilacz do PC ;-)
    Wykręć z jakiego starego grata, najlepiej taki z wyłącznikiem.

    JoteR

  • 7. Data: 2009-05-06 23:35:31
    Od: Padre <P...@n...net>

    kilrak pisze:
> [...]
    > szansa dokupienia czegoś takiego osobno? Z jednej strony jest kabel
    > zasilający jak od komputera, to idzie do zasilacza, a z niego kabelek z
    Jak kupiłeś niedawno to masz gwarancję, jak dawno to miało prawo się
    zepsuć jak wszystko, kup najtańsza przejściówkę bez sata z takim
    zasilaczem bo to chyba najtańsze rozwiązanie.