  • 1. Data: 2009-05-05 19:25:26
    Temat: HDD - czym sie rozni Seagate ST3500418AS od ST3500410AS?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy ktos z Was orientuje sie moze czym miedzy soba roznia sie dyski
    Seagate ST3500418AS od ST3500410AS?

  • 2. Data: 2009-05-05 19:27:05
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze czym miedzy soba roznia sie dyski
    > Seagate ST3500418AS od ST3500410AS?

    Ze jak kupisz ten pierwszy, to masz spore szanse ze firmware bedzie od tego
    drugiego.

  • 3. Data: 2009-05-05 19:36:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Maj, 21:27, "maX" <a...@i...pl> wrote:

    > Ze jak kupisz ten pierwszy, to masz spore szanse ze firmware bedzie od tego
    > drugiego.

    Eee???

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-05-05 19:41:17
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > Eee???

    Sprawdzone organooptycznie - kupilem w zeszlym tygodniu.AFAIR juz w biosie
    sie tak zglaszal (jako 410; a na nalepce ma 418).

  • 5. Data: 2009-05-05 20:00:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Maj, 21:41, "maX" <a...@i...pl> wrote:

    > Sprawdzone organooptycznie - kupilem w zeszlym tygodniu.AFAIR juz w biosie
    > sie tak zglaszal (jako 410; a na nalepce ma 418).

    Czyli to sa dokladnie te same dyski?

    BTW jak wrazenia z uzytkowania tego HDD? Naprawde jest taki szybki
    (najszybszy w testach z cdrifno)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2009-05-05 20:29:37
    Temat: Re: HDD - czym sie rozni Seagate od ST3500410AS?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Czyli to sa dokladnie te same dyski?
    >
    > BTW jak wrazenia z uzytkowania tego HDD? Naprawde jest taki szybki
    > (najszybszy w testach z cdrifno)?

    Szybkosc to pojecie wzgledne. Czas dostepu ma dluzszy niz konkurencja. Acz
    fabrycznie ma wlaczone wyciszanie (AAM), pewnie po jego wylaczeniu, czas
    dostepu by sie polepszyl.

  • 7. Data: 2009-05-05 20:44:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Maj, 22:29, "maX" <a...@i...pl> wrote:

    > Szybkosc to pojecie wzgledne. Czas dostepu ma dluzszy niz konkurencja. Acz
    > fabrycznie ma wlaczone wyciszanie (AAM), pewnie po jego wylaczeniu, czas
    > dostepu by sie polepszyl.

    To skad sie wziely te rewelacyjne wyniki:
    http://dyski.cdrinfo.pl/najszybsze-dyski-twarde-zest
    awienie-top10

    ?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-05-05 21:18:15
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > To skad sie wziely te rewelacyjne wyniki:
    > http://dyski.cdrinfo.pl/najszybsze-dyski-twarde-zest
    awienie-top10

    > ?

    Bo jest bardzo szybki. Ale czas dostepu ma troche dluzszy niz konkurencja.
    Bardziej miarodajny ranking jest na Chipie, obejmuje m.in. testy rzeczywiste
    (choc ten Seagate tez jest na pierwszym miejscu)

  • 9. Data: 2009-05-06 01:49:52
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Rafal M <r...@g...com> zwrócił błąd:

    > Czy ktos z Was orientuje sie moze czym miedzy soba roznia sie dyski
    > Seagate ST3500418AS od ST3500410AS?

    Oprócz ceny (nieraz) różnią się ponoć minimalnie wibracjami i
    głośnością, co ma wynikać z firmware i ustawienia AAM (i owszem, może
    się zdarzyć że dysk z jednym oznaczeniem ma firmware z oznaczeniem
    drugiego, też widziałem). IMO jedne z lepszych dysków teraz.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 10. Data: 2009-05-06 05:40:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "maX" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    > Szybkosc to pojecie wzgledne. Czas dostepu ma dluzszy niz konkurencja. Acz
    > fabrycznie ma wlaczone wyciszanie (AAM), pewnie po jego wylaczeniu, czas
    > dostepu by sie polepszyl.

    Seagate juz dal mozliwosc sterowaniem AAM? Nie moze byc. ;)
    Móglbys zrobic screen z winaam?