  • 1. Data: 2009-05-06 07:40:35
    Temat: Do posiadaczy Lenowo S10
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Witam.
    Po pięciu miesiącach używania powyższego sprzętu zauważyłem zarysowania
    na matrycy, które spowodowane są odbiciem się na niej klawiszy. Zastanawiam
    się czy to bardziej powszechny problem, czy jedynie odwet chińskiego narodu
    na mojej osobie za krytykę ich zwyczajów żywieniowych odnośnie psów i
    kotów...
    Pozdrawy
    WebSmok

  • 2. Data: 2009-05-06 07:45:44
    Temat: Re: Do posiadaczy Lenowo S10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    WebSmok pisze:
> [...]
    > się czy to bardziej powszechny problem, czy jedynie odwet chińskiego narodu
    > na mojej osobie za krytykę ich zwyczajów żywieniowych odnośnie psów i
    Ja używam S10 parę miesięcy jako narzędzia pracy w terenie - w
    transporcie lata po całym aucie, często coś ciężkiego zdarzy się na nim
    postawić, parę razy spadł, zapylenie brud i warunki terenowe. Ale nie
    stwierdziłem otarć na matrycy od klawiszy.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173