  • 1. Data: 2009-05-30 14:25:04
    Temat: zgrabne notebooki 12-13"
    Od: "Klaudia" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Proszę o naprowadzenie i podpowiedź w zakresie notebooków
    spełniających następujące kryteria:
    1. matowa matryca 12-13"
    2. rozdzielczość 1280x800
    3. może być bez DVD
    4. zgrabna i w miarę trwała konstrukcja
    5. nie za drogie :)
    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2009-05-30 20:07:01
    Temat: Re: zgrabne notebooki 12-13"
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Klaudia wrote:
    > Witam wszystkich. Proszę o naprowadzenie i podpowiedź w zakresie
    > notebooków spełniających następujące kryteria:
> [...]

    IBM X31 lub X41, jesli pominiemy punkt 2. W kazdym razie nieco ponad 1000
    zl za perfekcyjnie dopracowany sprzet z obudowa z tytanu to calkiem
    rozsadna cena.

    k,

  • 3. Data: 2009-05-30 21:53:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Klaudia wrote:
> [...]

    Może coś w tym stylu:
    http://www.delllow.com/go/_info/?user_id=L1&lang=pl

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-05-30 21:56:43
    Od: "Klaudia" <m...@o...pl>

    > IBM X31 lub X41, jesli pominiemy punkt 2. W kazdym razie nieco ponad 1000
    > zl za perfekcyjnie dopracowany sprzet z obudowa z tytanu to calkiem
    > rozsadna cena.
    >
    > k,

    Już sobie upatrzyłam 13" używany DELL XPS M1330, ale okazuje się, że one mają
    lustrzaną matrycę, wrrrr... -nie rozumiem tego!
    Natomiast IBM X31, wybacz ale pachnie już poprzednią epoką :) chociaż słyszałam,
    że był super. Wyżej już stoi u mnie stary Dell D43 12".
    Ile może kosztować wymiana matrycy na matową w tym XPS? Pozdrowionka!

  • 5. Data: 2009-05-31 00:22:03
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    jak pomieniesz matową matrycę to może toshiba serii u400 np u400-15p

  • 6. Data: 2009-05-31 10:51:24
    Od: "Klaudia" <m...@o...pl>

    > Może coś w tym stylu:
    > http://www.delllow.com/go/_info/?user_id=L1&lang=pl
    >
    > --
    > animka

    Okazuje się, że będę mieć kasę i nie musi być aż tak tani :) Teraz upatrzyłam Dell
    Latitude E4300. Co
    sądzicie o tym. Czy zakup za ok 3500 na allegro z outlet jest dobrym rozwiązaniem i
    czy na pewno ma on
    wtedy gwarancję? Czytałam też gdzieś, że lubią się zawieszać.
    Oczywiście: 13", grafika na wyższym Intelu, co o tym sądzicie, jakie mają wady?

  • 7. Data: 2009-06-02 00:10:49
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Klaudia pisze:

    > Okazuje się, że będę mieć kasę i nie musi być aż tak tani :) Teraz upatrzyłam Dell
    Latitude E4300. Co

    Przygladnij sie Lenovo ThinkPad X300 :) Boski sprzęt.

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ