  • 11. Data: 2012-01-25 18:57:24
    Temat: Re: zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Jaki rocznik i silnik?

    1997, jakiś volvo 2.0 16v, a jak volvo to golas :)

  • 12. Data: 2012-01-25 19:00:43
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > To się nazywa internet w smartfonie ;)
    > Jeszcze 2 godziny do świtu, jestem na parkinu, pilne, czekam na odpowiedź...

    auto już otwarte, teraz jak odpalić... ?

    ale coś w tym jest - pojadę w nocy bo już mandatów na niego
    z 1300pln dostałem za włączony silnik i brak kierowcy obok ;)
    i nie ma przeglądu technicznego ubezpieczenia itp...

    A tak serio to opony zmieniałem, bo tam były zimowe dobre continentale
    i zgubiłem kluczyk i stoi obok zmiany opon

  • 13. Data: 2012-01-25 23:00:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-25 13:56, WW pisze:

    > Ja miałem wersje V6 3.0 Baccara.

    No to nie miałeś ubogiej wersji. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2012-01-25 23:04:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał

    > Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane a leży nie tam gdzie
    > trzeba i trzeba go przestawić

    Zakręć korbą, o szczegóły pytaj Fuczaka, bo on to robi co dzień. :>

  • 15. Data: 2012-01-25 23:09:48
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Sty, 19:00, " Michał" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A tak serio to opony zmieniałem, bo tam były zimowe dobre continentale
    > i zgubiłem kluczyk i stoi obok zmiany opon

    Dobre to by były Frigo, a tak to sobie tylko kłopotu narobiłeś.

  • 16. Data: 2012-01-26 08:10:16
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > 1997, jakiś volvo 2.0 16v, a jak volvo to golas :)

    Immo w ecu, nie odpalisz. ECU w reke i do jakies magika co by wydłubal
    pestkę immo.
    Cały czas zostaje problem zablokowanej kierownicy, mocno trzeba się namęczyć
    żeby wybić tą blokadę, jako amator włamań ostatnio 40minut mi to zajęło
    włącznie z wiertarką,przecinakiem i młotkiem w safrane ;)

    Potem przewody od stacyji, szara wtyczka - dwa przewody zapłon (mostkujesz),
    druga wtyczka czarna dwa przewody rozrusznik - mostkujesz na odpalenie.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 17. Data: 2012-01-26 10:07:55
    Od: WW <w...@v...pl>

    > No to nie miałeś ubogiej wersji. :)

    To prawda. Elektrycznie, indywidualnie regulowane tylne siedzenia zy
    gadajacy komputer to w tamtych czasach było coś. :-)
    Jednak najlepiej wspominam R25 - to był wspaniały samochód.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 18. Data: 2012-01-26 23:20:34
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    news-gazeta <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > druga wtyczka czarna dwa przewody rozrusznik - mostkujesz na odpalenie.

    o ja....

    Ok to chyba kluczyki trzeba, lub wystawie na allegro za 0.5k pln
    z dopiskiem szarym fontem na białym tle "bez kluczyka" ;)

    Zwłaszcza że stoi otwarty i ktoś już tam grzebał...

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2012-01-27 23:04:08
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    > (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)
    >
    > Pozdrawiam!

    uf kluczyki ponoć się znalazły :)