  • 1. Data: 2012-01-24 21:12:00
    Temat: Szyby Nordglass
    Od: Waw <n...@m...ru>

    Witam,

    w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
    ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
    szyby marki Nordglass.

    Co sadzicie o tych szybach?

    I gdzie mozna sie dowiedziec, ile taka szyba kosztuje +/-? (Pobieznie
    przejrzalem google, to tylko mozna zamowic konkretna wycene)

    pozdr

  • 2. Data: 2012-01-24 21:18:10
    Temat: Re: Szyby Nordglass
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Co sadzicie o tych szybach?

    Ale o co konkretnie ci chodzi, o kolor ?

    sz.

  • 3. Data: 2012-01-24 21:21:49
    Od: Waw <n...@m...ru>

    W dniu 2012-01-24 21:18, szufla pisze:

    > Ale o co konkretnie ci chodzi, o kolor ?

    O to, czy nie jest miekka - czy sie nie rysuje latwo, czy nie peka od
    byle uderzenia kamyczkiem itp.

  • 4. Data: 2012-01-24 21:25:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-24 21:12, Waw pisze:
    > Witam,
    >
    > w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
    > ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
    > szyby marki Nordglass.

    Znaczy pakiet "szyby" w AC?

    > Co sadzicie o tych szybach?

    Dobre są :)

    > I gdzie mozna sie dowiedziec, ile taka szyba kosztuje +/-? (Pobieznie
    > przejrzalem google, to tylko mozna zamowic konkretna wycene)

    W DC to się ostatnio tutaj dowiadywałem:
    http://www.car-glass.pl/

    Dobrze, szybko, fachowo, ale nie jest "tanio", także jak ktoś szuka
    po taniości to nawet niech nie dzwoni.

  • 5. Data: 2012-01-24 21:25:58
    Od: a...@g...pl

    Waw wrote:

    > Witam,
    >
    > w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
    > ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
    > szyby marki Nordglass.

    Jeśli ma (a pewnie ma, peugeot 607 to raczej nie wynalazek; zależy też z
    jakim osprzętem szyba).

    Bywa tak, że nordglass nie produkuje szyby przedniej do danego auta lub
    akurat nie ma tej szyby nigdzie w EU na magazynach - wtedy zamawiają szybę
    oryginalną w ASO.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2012-01-24 21:28:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > O to, czy nie jest miekka - czy sie nie rysuje latwo, czy nie peka od byle
    > uderzenia kamyczkiem itp.

    Masz jak znalazl, wg mnie szyby sa wporzo. Mam od 3 lat, niedlugo potem
    dostala kamieniem i pekniecie o dlugosci 1cm nie powieksza sie. Czyli jest
    git :) Porysowana juz troche jest ale szyby odpornej na kwarc nie spotkalem

    sz

  • 7. Data: 2012-01-24 21:28:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > I gdzie mozna sie dowiedziec, ile taka szyba kosztuje +/-? (Pobieznie
    > przejrzalem google, to tylko mozna zamowic konkretna wycene)

    moje doświadczenie z Nordglassem są takie, że po 60kkm była bardziej
    porysowana niż oryginał (Ford) po 100kkm, zresztą jest to zbieżne z tym co
    ludzie piszą o nordglassie na forum Astry,
    co do wyceny to po prostu zadzwoń do najbliższego punktu autoszyby Jaan i Ci
    powiedzą bo oni tę markę prowadzą,
    jeżeli chcesz dobrą szybę to szukaj Pilkingtona,

    brat

  • 8. Data: 2012-01-24 21:36:48
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 21:12:00 +0100, Waw napisał(a):

    > Co sadzicie o tych szybach?

    Szklane są. Myślisz, że pomiędzy szybami różnych producentów są zauważalne
    różnice? Szyba, to szyba - i tak porysują ją wycieraczki albo rozwali
    kamień. Ważne żeby nowa była taka sama jak ta uszkodzona - głupio gdyby
    miała inny kolor, albo nie miała np. ogrzewania.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2012-01-24 21:47:13
    Od: Waw <n...@m...ru>

    > moje doświadczenie z Nordglassem są takie, że po 60kkm była bardziej
    > porysowana niż oryginał (Ford) po 100kkm, zresztą jest to zbieżne z tym
    > co ludzie piszą o nordglassie na forum Astry,

    No wlasnie cos slyszalem o tym, ze sa dosc miekkie i latwo sie rysuja
    niestety. Ja w fabrycznej po 50k nie mialem praktycznie zadnych rysek. I
    teraz podczas jednego wyjazdu podczas drogi spadl kamyczek i szyba pekla
    i dodatkowo siadl mechanizm podnoszenia szyb. Jak zupelnie nic nie
    naprawialem 5 lat i jezdzilo sie swietnie, to teraz dwie usterki naraz.

  • 10. Data: 2012-01-24 21:58:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Waw

    > w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
    > ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
    > szyby marki Nordglass.
    >
    > Co sadzicie o tych szybach?

    Podgrzewane są gejowe.