  • 1. Data: 2012-01-24 20:58:02
    Temat: jaką trasę wybrać Toruń --> Białystok?
    Od: " xs" <x...@g...pl>

    Witam,

    pomóżcie Panowie wybrać optymalną trasę z Torunia do Białegostoku, wyjeżdżam 7
    rano w sobote spod Torunia i chciałbym jak najszybciej dostać się do
    Białegostoku. Jadę osobówką. Kompletnie nie znam tego rejonu Polski, nawet
    nigdy w Białym nie byłem :) Patrząć na mapę to obstawiałbym z Torunia 10-tką na
    Warszawę, później w Drobinie odbić na 60-tkę na Ciechanów i jechać nią aż do
    Ostrowa Mazowieckiego i później już 8-ką do Białegostoku. Ma to sens? Jest
    lepszy dojazd (szybszy)?

  • 2. Data: 2012-01-24 21:10:32
    Temat: Re: jaką trasę wybrać Toruń --> Białystok?
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >pomóżcie Panowie wybrać optymalną trasę z Torunia do Białegostoku,
    >wyjeżdżam 7

    zimo tylko wprzez DC. OD Połońska masz dwa pasy i znów potem 60 km dwa pasy
    S8.
    Do centr nie wiezdzasz bo lecisz Grotem

    Seba
    ////////////////////////////////////////////////////
    //////
    TIRY na Codzień / Porsze na weekend

  • 3. Data: 2012-01-25 19:06:52

    Witam serdecznie.

    seba <s...@o...pl> napisał(a):

    > zimo tylko wprzez DC...
    Zależy jaka zima? Jeśli nadal będzie padać to tak, ale jeśli przestanie to
    pomysł autora jest OK. W ub. roku w lutym zajęło mi to 4,5h.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl