  • 11. Data: 2020-04-07 10:45:54
    Temat: Re: zmienić opony czy nie zmieniać
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-04-07 o 10:11, Uncle Pete pisze:

    > A kulson na to: "Piwo nie obniża ciśnienia!" ))))

    I dodał - "Wiem, bo sam próbowałem, ale się nie udało bez względu na ilość!"

    T.

  • 12. Data: 2020-04-07 11:37:58
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-07 o 09:49 +0200, Uncle Pete napisał:
    > Jeździłem na zimówkach, może we Francji słyszeliście o czymś takim.

    Ano, mam takie coś akurat. W górach czasem się przydają, choć w tym
    roku żałuję że się fatygowałem ze zmianą, zupełnie nietrafiona
    inwestycja. Jak skończy się ta cała heca z siedzeniem w domu to też
    zmienię.

    > Ponadto mam nadzieję, że nie twierdzisz, że wymieniając koła na
    > pustym podwórku naraziłem się lub kogoś naraziłem.

    Nie, ja wskazuję tylko, że skoro już istnieją jakieś odgórne dyrektywy
    żeby czegoś nie robić, to nie ma sensu kopać się z koniem. A tym
    bardziej zmyślać historyjek o bezpieczeństwie. Po co narażać się na
    jakieś durne kontrole, i marnować czas służb, które w tym czasie być
    może mogłyby zająć się jakoś pożyteczniej?

    Mateusz

  • 13. Data: 2020-04-07 11:43:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 09:51, Uncle Pete pisze:

    > I dużo osób zakablowali do sanepidu?

    Pewnie nie - przyjęli 500PLN, więc kulson normę wyrobił - pod groźbą
    bierzesz od nas albo od sanepidu bez żadnego trybu. Teraz gorzej kulsona
    niż bandytę spotkać na ulicy. Kulson ukradnie tylko to co masz przy
    sobie. Kulson z sanepidem do spółki do 30,5kPLN.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-04-07 11:51:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 10:40, Uncle Pete pisze:

    > Doczytałem - nie mam racji. Jakby ktoś potrzebował, tu jest to w sposób
    > zrozumiały opisane przez prawnika:
    > https://www.dogmatykarnisty.pl/2020/04/nowe-zakazy-w
    -zwiazku-z-koronawirusem/

    No więc już widzisz jak to się odbywa. Postawisz się kulsonowi i nie
    podpiszesz mandatu z dupy, to dostaniesz 60 razy większy od sanepidu bez
    zdania racji i możliwości odwołania się przed egzekucją. Teraz już wiesz
    dlaczego kiedyś do milicjanta mówiło się "panie władzo" - nowe wraca.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-04-07 11:53:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 09:58, Irokez pisze:

    > ja wyjechałem z koszykiem pełnym piwa.
    > jest to niezbędne dla mnie do zachowania psychicznego spokoju i
    > obniżenia ciśnienia czyli zachowania zdrowia
    > ;)

    Już gdzieś mandatowali na podstawie 54KW tych ci alko kupują. Nie, nie
    żartuję.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-04-07 11:54:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 10:45, T. pisze:

    > I dodał - "Wiem, bo sam próbowałem, ale się nie udało bez względu na
    > ilość!"

    Jak wypije odpowiednio dużo, to zbije ciśnienie do zera;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-04-07 12:11:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.04.2020 o 10:11, Uncle Pete pisze:

    > A kulson na to: "Piwo nie obniża ciśnienia!" ))))

    Chodzi o na dekiel ciśnienie. Suwerenie.

  • 18. Data: 2020-04-07 12:15:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > jakieś durne kontrole, i marnować czas służb, które w tym czasie być
    > może mogłyby zająć się jakoś pożyteczniej?

    Nie ma dyrektyw zabraniających mycia auta czy zmiany kół.
    A jak ktoś jeździ to ma prawo umyć czy zmienić przynajmniej
    do momentu kiedy robi to zgodnie z aktualnymi ukazami czyli sam.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-04-07 12:20:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > jakieś durne kontrole, i marnować czas służb, które w tym czasie być
    > może mogłyby zająć się jakoś pożyteczniej?

    Właśnie tu jest pies pogrzebany - te odgórne dyrektywy dopuszczają od
    groma interpretacji. Gdyby przepisy były konkretne - nie ma sprawy. Jest
    konkretny zakaz wchodzenia do parków czy lasów państwowych - OK (mimo że
    to imho kretynizm). Jest także ogólny zakaz przemieszczania się, ale z
    licznymi wyjątkami i jeden jest wysoce niekonkretny, z tymi
    nieszczęsnymi niezbędnymi sprawami życia codziennego. Nie powinno być
    tak, że w tym przypadku interpretacją przepisów zajmują się bezimienni
    urzędnicy (że np. można jednorazowo uprawiać sport), a ostateczne słowo
    jest za widzimisię patrolu milicjantów. To nie ja marnuję czas służb,
    tylko władza, która nie potrafi wydać jednoznacznego rozporządzenia.

  • 20. Data: 2020-04-07 12:39:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-04-07 o 12:20, Uncle Pete pisze:

    > Właśnie tu jest pies pogrzebany - te odgórne dyrektywy dopuszczają od
    > groma interpretacji. Gdyby przepisy były konkretne - nie ma sprawy.

    To jak nasza Konstytucja. Artykuły w niej można sobie dowolnie
    interpretować i - co ciekawe - każda interpretacja będzie prawidłowa :-)
    Np. kadencja sędziów kontra wiek emerytalny. Co kto lubi... :-)
    T.