  • 21. Data: 2020-04-07 13:07:40
    Temat: Re: zmienić opony czy nie zmieniać
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-04-2020 o 12:39, T. pisze:

    > To jak nasza Konstytucja. Artykuły w niej można sobie dowolnie
    > interpretować

    Akurat w tych przypadkach takiej możliwości nie ma, a pis i tak ma to
    gdzieś i zmienia sobie ustawą konstytucję....

  • 22. Data: 2020-04-07 18:35:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-07 09:07, Uncle Pete wrote:

    > "Trudno bowiem argumentować, że - w obliczu ogólnokrajowej "izolacji"
    > wymiana opon w samochodzie jest czynnością niezbędną do życia
    > codziennego." IMHO jak najbardziej jest - chodzi o bezpieczeństwo.
    >
    > Akurat wczoraj zmieniłem koła pod blokiem. Gdyby kulsony zaczęły się
    > czepiać, właśnie to im powiedziałbym. Niedaleko jest zakład
    > wulkanizacyjny i widzę, że nadal ma klientów, którym zmieniają opony.
    >
    > IMHO dziennikarze szukają dziury w całym, bo z czegoś wierszówkę trzeba
    > mieć.

    No to czemu do Ciebie przyszli i się czepiali?

  • 23. Data: 2020-04-07 18:45:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-07 11:37, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > jakieś durne kontrole, i marnować czas służb, które w tym czasie być
    > może mogłyby zająć się jakoś pożyteczniej?

    Kto im broni zajmować się czymś pożytecznym.

  • 24. Data: 2020-04-07 23:03:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No to czemu do Ciebie przyszli i się czepiali?

    Gdzie to napisałem?

  • 25. Data: 2020-04-08 00:55:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-07 23:03, Uncle Pete wrote:

    > Gdzie to napisałem?

    No przeczytałem co innego niż pisało. Ale przecież wiesz, że tak może być.

  • 26. Data: 2020-04-08 10:25:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > codziennego." IMHO jak najbardziej jest - chodzi o bezpieczeństwo.

    JEst, ale może poczekać. Wiele się złego nie stanie jak na zimówkach
    pojeździ się miesiąc czy dwa dłużej.
    Ale jak sam zmieniasz to w ogóle nie widzę problemu.

  • 27. Data: 2020-04-08 13:15:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 08.04.2020 10:25, sirapacz wrote:

    > JEst, ale może poczekać. Wiele się złego nie stanie jak na zimówkach
    > pojeździ się miesiąc czy dwa dłużej.
    > Ale jak sam zmieniasz to w ogóle nie widzę problemu.

    Wolałbym, żebyśmy to nie my razem z kulsonami decydowali, czy może
    poczekać...