  • 1. Data: 2016-10-01 12:32:45
    Temat: S8 Wrocław-Łódź gdzie tankować
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Jak w temacie, gdzie najsensowniej zjechać i zatankować. Jadę z Warszawy za Wrocław i
    LPG mi nie starczy (zasięg przy prędkości autostradowej to jakieś 300 km), a i tak
    gdzieś właśnie na S8 wypadałoby odpocząć.

  • 2. Data: 2016-10-01 23:00:27
    Temat: Re: S8 Wrocław-Łódź gdzie tankować
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-10-01 o 12:32, Skolmi pisze:
> [...]
    > Warszawy za Wrocław i LPG mi nie starczy (zasięg przy prędkości
    > autostradowej to jakieś 300 km), a i tak gdzieś właśnie na S8

    Na przykład:

    https://goo.gl/maps/ZBDs3Bgqbsr
    https://goo.gl/maps/hLvmXGjCohq
    https://goo.gl/maps/s4m3t8xAzYL2

    MJ

  • 3. Data: 2016-10-05 19:00:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michał Jankowski"

> [...]
    > Warszawy za Wrocław i LPG mi nie starczy (zasięg przy prędkości
    > autostradowej to jakieś 300 km), a i tak gdzieś właśnie na S8

    ---
    A propos tankowań na szybkich drogach. Ostatnio jechałem nową obwodnicą
    Łodzi. No i wyszło, że trzebaby zatankować. I tak se jechałem a stacji na
    drodze ani widu ani słychu, ale na każdym zjeździe informacja, ile km do
    stacji od obwodnicy, więc w końcu pomyślałem, nie ma to tamto, trzeba
    zjechać. I tak zrobiłem. Jakieś 2,5 km. I wracam na obwodnicę, jadę jadę,
    jest w końcu jest stacja, może bym nawet do niej dojechał, ale cena ... ze
    40 gr/l więcej.

  • 4. Data: 2016-10-05 19:44:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-05 o 19:00, re pisze:

> [...]
    > zjechać. I tak zrobiłem. Jakieś 2,5 km. I wracam na obwodnicę, jadę
    > jadę, jest w końcu jest stacja, może bym nawet do niej dojechał, ale

    Słabiutko. Największą przebitkę widzę na A4 przed granicą niemiecką
    - tam jest 80 groszy wiecej niż na BP we Wrocławiu i okolicy.