  • 1. Data: 2016-05-17 06:04:13
    Temat: znacie jakieś kości albo moduły adc szybkie ale nie superdokładne?
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Potrzebuję znaleźć ADC na 5 kanałów naraz, 5Msps, ale wystraczy 8bit, może
    nawet 7.
    Jeśli moduł to chętnie z buforem na 100k próbek na kanał i interfejs i2c,
    ale od biedy może to być spi czy nawet can.
    I jeśli nie 5 kanałów (niekoniecznie różnicowych) to może być 5 modułóów
    jednokanałowych, 3 dwukanałowe itp
    Google i różne wewnętrzne wyszukiwarki (np świetna niedziałająco-irytująca
    digikeya) wywalają mi szybkie przetworniuki ale np 16bit, 18bit itp a
    chętnie bym wyszedł ponad 3Msps kosztem tych 8 bitów.
    A jeszcze w obudowe dającej się ręcznie lutować...

  • 2. Data: 2016-05-17 09:23:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 06:04:18 UTC+2 użytkownik adamschodowy napisał:
> [...]
    > chętnie bym wyszedł ponad 3Msps kosztem tych 8 bitów.
    > A jeszcze w obudowe dającej się ręcznie lutować...

    A ile chcesz wydać?
    http://www.ti.com/lit/ds/symlink/ths1007.pdf
    Ten jest trochę za dużo-bitowy (10), ale ma 4 kanały i kosztuje jakieś 10 dolarów
    na Mouserze, pewnie mają jakiś odpowiednik jednokanałowy jak się popatrzy.
    Tylko to taki zwykły staromodny ADC, żadnych fajerwerków typu I2C ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 3. Data: 2016-05-20 06:28:25
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > na Mouserze, pewnie mają jakiś odpowiednik jednokanałowy jak się popatrzy.
    > Tylko to taki zwykły staromodny ADC, żadnych fajerwerków typu I2C ;)

    dzięki,
    10usd to spoko cena.
    oferta maxima okazała się też czytelna i bogata, ale nadal sie rozglądam za
    jakims boardem który pewnie oszczędziłby mi z tydzien poprawiania błędów i
    wypaczeń :)

  • 4. Data: 2016-05-21 02:28:30
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 maja 2016 06:36:53 UTC+2 użytkownik adamschodowy napisał:
    > oferta maxima okazała się też czytelna i bogata, ale nadal sie rozglądam za
    > jakims boardem który pewnie oszczędziłby mi z tydzien poprawiania błędów i
    > wypaczeń :)
    Z Maximem musisz uważać, bo oni mają w ofercie bazylion części,
    znajdziesz sobie tą idealną, a jak przychodzi co do czego, to się
    okazuje, że w magazynach nie ma, czas oczekiwania 3 miesiące,
    a tak właściwie to ten chip nie istnieje (albo zrobili partię 10 lat temu
    dla kogoś i już nie umieją);)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 5. Data: 2016-05-21 20:59:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-21 o 02:28, k...@g...com pisze:
> [...]
    > okazuje, że w magazynach nie ma, czas oczekiwania 3 miesiące,
    > a tak właściwie to ten chip nie istnieje (albo zrobili partię 10 lat temu

    Dlatego ja robię odwrotnie, jak coś projektuję to wstępnie określam co
    jest mi potrzebne potem przeglądam sklep w miarę dobrze zaopatrzony np
    tme lub mselektronik co mają i dopiero pod to robię schemat.

    --
    Pozdr

    Janusz_K