  • 11. Data: 2014-01-07 02:34:39
    Temat: Re: znaki 3D
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 20:28, J.F. pisze:

    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)
    ja bym powiedział, że to generator dzwonów :)))

  • 12. Data: 2014-01-07 10:03:53
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-02 20:40, tck pisze:

    > ehhh
    > byly roznej masci atrapy radiowozow,

    atrapy karetek, atrapy dróg, atrapy chodników...
    --
    pozdro

  • 13. Data: 2014-01-19 21:50:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm
    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Kierowca nie moze doznawac omamów wzrokowych. Kierowca nie moze widziec
    czlowieka na srodku jezdni /pasa ruchu skoro w rzeczywistosci nikogo w tym
    miejscu nie ma. Reakcje moga byc niebezpieczne. Ciekawostka do wykorzystania
    ale w madrzejszy sposob. Moze do "powiekszania" dziur by zostaly wczesniej i
    lepiej zauwazone i mozna bylo zwolnic, albo znaków jesli ktos ma problemy z
    dostrzeganiem standardowych?

    neelix