  • 11. Data: 2019-11-11 21:54:58
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Starsze niż roczne informacje też masz. To było w grudniu 2018.

  • 12. Data: 2019-11-12 18:41:19
    Od: p...@g...com

    https://youtu.be/KTlCjbh0lyk

    Kumulacja ;-)

  • 13. Data: 2019-11-13 18:07:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-11 21:48, Irokez wrote:
> [...]

    > i kolejny artykuł z Niemiec:
    >
    > "Dożywocie dla sprawcy wypadku. Sąd uznał go za mordercę"
    > "..24-letni wówczas mężczyzna ukradł w Hamburgu taksówkę, po czym,
    > uciekając przed policją, doprowadził do czołowego zderzenia, w którym
    > zginęła jedna osoba, a dwie zostały ciężko ranne.
    >
    > Mężczyzna prowadząc pojazd był pijany, nie miał też prawa jazdy.
    > Uciekając przez centrum Hamburga jechał momentami z prędkością ponad 150
    > km/h. Mężczyzna prowadził samochód pod prąd i nie zatrzymywał się na
    > światłach. Gdy doszło do zderzenia z innym samochodem, na liczniku miał

    To nie wiadomo ile miał???

  • 14. Data: 2019-11-13 18:16:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 21:48, Irokez pisze:
> [...]
    -wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-cork
    a.html

> [...]
    > zginęła jedna osoba, a dwie zostały ciężko ranne.
    >
    > Mężczyzna prowadząc pojazd był pijany, nie miał też prawa jazdy.
    > Uciekając przez centrum Hamburga jechał momentami z prędkością ponad 150
    > km/h. Mężczyzna prowadził samochód pod prąd i nie zatrzymywał się na
    > światłach. Gdy doszło do zderzenia z innym samochodem, na liczniku miał
    > co najmniej 130 km/h. Sąd w Hamburgu skazał sprawcę za zabójstwo oraz
    > podwójne usiłowanie zabójstwa. Sąd uznał, że mężczyzna, prowadząc
    > samochód w ten sposób, musiał liczyć się z tym, że zabije innych.
    Jestem za, skrajne przypadki powinny byś bardzo surowo karane.

    > Także ten tego... trochę nam brakuje do właściwego wymierzania kary za
    > zapierdalanie po mieście i zabijanie ludzi co ostatnio ma miejsce w Polsce.
    U nas by pewnie dostał 8-12 lat z czego po 6-8 by pewnie wyszedł za
    dobre sprawowanie.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2019-11-13 18:22:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 18:07, kk pisze:

    > To nie wiadomo ile miał???

    Wiadomo. Ponad 130km/h
    W czym widzisz problem?

    Czy za zabójstwo nożem o ostrzu długości 13cm jest inna kara niż za
    zabójstwo nożem o ostrzu długości 15cm?

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2019-11-13 18:42:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 18:22, Irokez wrote:

    > Wiadomo. Ponad 130km/h
    > W czym widzisz problem?

    Gdyby było wiadomo to by stało "na liczniku miał więcej niż 130km/h".
    "Conajmniej" to się pisze jak się nie wie ile tylko z d..y wymyśla.

    > Czy za zabójstwo nożem o ostrzu długości 13cm jest inna kara niż za
    > zabójstwo nożem o ostrzu długości 15cm?

    Nie wiem. Idź zapytaj na pl.rec.spać.nie.mogę

  • 17. Data: 2019-11-13 18:43:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 18:16, Janusz wrote:

    > Jestem za, skrajne przypadki powinny byś bardzo surowo karane.

    A zapłaciłbyś za jego utrzymanie?

  • 18. Data: 2019-11-13 19:12:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 18:43, kk pisze:

    > A zapłaciłbyś za jego utrzymanie?

    Czyli jesteś za karą śmierci. No ok...

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2019-11-13 23:04:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > A zapłaciłbyś za jego utrzymanie?
    A ty myślisz że nie płacisz za więźniów?
    Szczególnie siedzących za duperelne przestępstwa które spokojnie mogliby
    odsiedzieć w domu?

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2019-11-13 23:55:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 23:04, Janusz wrote:

    > A ty myślisz że nie płacisz za więźniów?

    To właśnie mówię, że musiałbym za niego zapłacić a nie chcę. Jak tak
    chce karać to niech chociaż zastanowi się ile to go będzie kosztować.

    > Szczególnie siedzących za duperelne przestępstwa które spokojnie mogliby
    > odsiedzieć w domu?

    I co z tego?