  • 21. Data: 2019-11-17 17:12:50
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
    > https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-d
    wulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodni
    ku/

    > Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

    No i znów BMW

    "W nocy z soboty na niedzielę w jednym z hoteli w Karpaczu znaleziono
    ciało 43-letniej kobiety. Ciało kobiety znaleziono na balkonie
    hotelowego pokoju. Jak podaje RMF FM, zatrzymany to rówieśnik ofiary -
    43-letni mężczyzna, który odjechał sprzed hotelu samochodem marki BMW"

    https://wiadomosci.wp.pl/karpacz-tajemnicza-smierc-k
    obiety-w-hotelu-6447083832572033a

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2019-11-17 17:32:32
    Od: p...@g...com

    Jak podaje RMF FM, zatrzymany to rówieśnik ofiary - 43-letni mężczyzna, który
    odjechał sprzed hotelu samochodem marki BMW na angielskich numerach rejestracyjnych.

    Suweren powrócił że zmywaka ;-) ide o zakład że po brexicie przestępczość w Polsce
    wzrośnie.

  • 23. Data: 2019-11-17 18:31:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 08:32:32 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Suweren powrócił że zmywaka ;-) ide o zakład że po brexicie przestępczość w Polsce

    Mowisz, ze tamci wroca, czy ze ich wyrzuca ?

    Bo na razie to ciekawostka - na sachsy, to do nas
    http://wgospodarce.pl/informacje/68853-jestesmy-swia
    towym-liderem-emigracji-zarobkowej

    Z wyprzedzeniem USA to chyba nieprawda - podejrzewam, ze maja spora
    imigracje nielegalna.
    Z wyprzedzeniem Niemiec ... ciekawe.

    A moze klucz w tych "12 miesiecy" ... przyjezdzaja i wyjezdzaja.
    A z Niemiec nie wyjezdzaja :-)

    W kazdy badz razie ukrainski (a moze rosyjski) slysze bardzo czesto.

    J.

  • 24. Data: 2019-11-19 20:30:00
    Od: p...@g...com

    --w kazdy badz razie ukrainski (a moze rosyjski) slysze bardzo czesto

    Wystarczy zabić kilka tysięcy cywilów żeby miliony uciekły. Co prawda zamiast 2
    milionów inżynierów i lekarzy mamy 2 miliony sprzątaczek, mechaników samochodowych
    czy fryzjerek ale zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie ;-)

  • 25. Data: 2019-11-19 22:17:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
    > https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-d
    wulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodni
    ku/

    > Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

    "Policjanci zwracają się z apelem do osób, które były świadkami wypadku,
    do którego doszło w Dorohuczy. Proszą o pomoc także osoby, które
    posiadają kamerkę samochodową i przemieszczały się trasą K12 Chełm -
    Lublin w godz. 9-11. Nagrania mogą pomóc w ustaleniu kierującego
    samochodem, który nie pozwolił się wyprzedzić, kierującemu Audi. W
    rezultacie uderzył on w nadjeżdżającą z naprzeciwka Dacię.

    Funkcjonariusze w szczególności proszą o kontakt osoby, które posiadają
    wiedzę na temat ciemnego pojazdu najprawdopodobniej marki BMW lub Audi o
    tablicy rejestracyjnej zaczynającej się od litery ,,W". Kierujący
    poruszał się w kierunku Chełma i nie pozwalał na wyprzedzenie.

    Policjanci proszą o kontakt pod nr tel. 81 749 42 10 lub 112, można też
    zgłaszać się do najbliższej jednostki policji."

    Stawiam 99,999999% że to BMW.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2019-11-23 11:51:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
    No i znowu BMW...

    "Na rok więzienia w zawieszeniu na cztery lata skazał w piątek Sąd
    Rejonowy w Stargardzie (Zachodniopomorskie) 19-latka, który w ub. r.
    wjechał samochodem w pieszych. Do potrącenia doszło prawdopodobnie
    podczas nielegalnych zawodów. Młody mężczyzna dostał też 10-letni zakaz
    prowadzenia pojazdów. "

    Czyli można wjechać BMW na pełnej piździe w 8 pieszych i cieszyć się
    wolnością.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyrok-w-zawieszeniu-
    dla-kierowcy-ktory-wjechal-w-pieszych/f6t1jvg

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2019-11-23 21:43:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Ciebie za moment będą jebali na funty i kasowali za to że nie zatrzymałes się przed
    przejsciem bo jakiś pieszy stal na chodniku i gadal przez telefon.

  • 28. Data: 2019-11-23 22:15:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > A Ciebie za moment będą jebali na funty i kasowali za to że nie zatrzymałes się
    przed przejsciem bo jakiś pieszy stal na chodniku i gadal przez telefon.

    Jak ustalą będę w nich wjeżdżał, oczywiście kupię wtedy auto jedynej
    słusznej marki. Wprawdzie grozi mi wtedy aż zabranie prawka na 10 lat,
    ale po pierwsze nie oznacza to wcale że nie mogę jeździć, po drugie jak
    nie dam się złapać kontroli to nawet nikt nie zauważy (kurcze, nie
    pamiętam kiedy ostatnio mnie kontrolowali.. chyba ponad 2 lata temu jak
    przekroczyłem prędkość o 30 na pustej dwupasmówce w polu między
    miastami). Po trzecie za niemanie prawka przy sobie 50 złotych bez
    punktów i jedziesz dalej?

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2019-11-23 22:25:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za niemanie pj zebranego troche wiecej niz 50 zlotych. Złamanie zakazu sądowego w
    skrajnym przypadku moze być destrukcyjne dla dziury w dupie.

  • 30. Data: 2019-11-23 22:30:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Za niemanie pj zebranego troche wiecej niz 50 zlotych. Złamanie zakazu sądowego w
    skrajnym przypadku moze być destrukcyjne dla dziury w dupie.

    Były poseł PiS Artur Zawisza o jeździe bez prawa jazdy. "To nie jest
    zbrodnia"
    tak więc no...

    --
    Irokez