  • 101. Data: 2019-11-08 11:00:22
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Nov 2019 18:18:48 +0100, ąćęłńóśźż

    > Czyli...

    ...jesteś oderwany od rzeczywistości.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2019-11-08 12:11:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.youtube.com/watch?v=cKK9YUssSAQ

    -----

  • 103. Data: 2019-11-08 12:24:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Uratowałem dzisiaj jednemu życie. Lazla minoga, leb spuszczony, nie rozgląda się.
    Jedno trabniecie przywołał go do porządku.
    Bohater. Kur... ty więcej żyć uratujesz jak przestaniesz jeździć tym
    swoim pordzewiałym struclem, poszpachlowanym zaprawą cementową i
    powiązanym sznurkiem.
    > Jechalem wolno i dostrzegłem barana z takiej odległości ze bez problemu bym się
    zatrzymał jak by wlazł.

    Kłamiesz. Zapierdalałeś i w ostatnim momencie zauważyłeś, że osoba
    wchodzi na przejście.

    Gdyby było tak jak opisujesz to twoim obowiązkiem było udzielić jej
    pierwszeństwa, a nie trąbić.

    > Każdy może spróbować mojej metody. To nic nie kosztuje.

    Do czasu jak się trafi w pobliżu policja i dostaniesz mandat za takie
    zachowanie lub cie ktoś wywlecze zza kierownicy i dokona samosądu.

  • 104. Data: 2019-11-08 12:31:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-08 o 09:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiesz co Zenek, jak być był z mojego osiedla to bym Ci po prostu
    > zapie.....ł

    Nie waż się tknąć "bohatera" narodowego.

    On przecież życie uratował człowiekowi tak jak ci skini co uratowali
    życie leżącego na chodniku staruszka, bo przestali go kopać, kiedy się
    zmęczyli.

  • 105. Data: 2019-11-08 12:58:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello t-1,

    Friday, November 8, 2019, 10:19:47 AM, you wrote:

    > Kierowca absolutnie nie powinien przyjmować mandatu.

    Żeby pan policjant się zdenerwował i odebrał mu prawo jazdy pod byle
    pretekstem?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 106. Data: 2019-11-08 13:00:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2019 09:46:01 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > z OC

    Niekoniecznie ubezpieczyciel uzna winę kierowcy.

  • 107. Data: 2019-11-08 13:24:11
    Temat: Re: znów. Sygnał dźwiękowy.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Do czasu jak się trafi w pobliżu policja i dostaniesz mandat za takie
    > zachowanie.

    PoRD
    Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub
    świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność OSTRZEŻENIA o
    niebezpieczeństwie.

    2. Zabrania się:
    2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to
    KONIECZNE w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem;

  • 108. Data: 2019-11-08 13:58:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, November 8, 2019 at 1:00:31 PM UTC+1, Kris wrote:

    > Niekoniecznie ubezpieczyciel uzna winę kierowcy.

    jesli szkoda mala, to pewnie standardowo: zgloszenie, info, ze kierowca sie przyznal
    i zgodzil sie przyjac mandat, piesza potracona na pasach, nikt nie bedzie drazyl...
    no, ale jak w jakis sposob trafi do nich film (np. poszkodowana podesle, kierowca
    proszony o potwierdzenie szkody ), to moga odmowic wyplaty ;)

  • 109. Data: 2019-11-08 16:10:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu uzyszkodnik pijany za pisanie się wziales.

  • 110. Data: 2019-11-08 16:37:24
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Żeby pan policjant się zdenerwował i odebrał mu prawo jazdy pod byle
    > pretekstem?

    Pod byle pretekstem to jeszcze nie zabierają.
    A jak się denerwuje, to może niech kierowcę zastrzeli na miejscu.
    Sprawił by radość niektórym mikrocefalom z wątku.