  • 91. Data: 2019-11-08 09:29:30
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wjechał na pasy, gdy na pasach byli piesi.

    -----

  • 92. Data: 2019-11-08 09:31:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiesz co Zenek, jak być był z mojego osiedla to bym Ci po prostu zapie.....ł.

    -----

  • 93. Data: 2019-11-08 09:32:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mandat mandatem, ale kto zapłaci za rower?

    -----

  • 94. Data: 2019-11-08 09:39:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To Twoja żona czy dziewczyna?

    -----

  • 95. Data: 2019-11-08 09:45:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, November 8, 2019 at 9:32:55 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mandat mandatem, ale kto zapłaci za rower?

    z OC

  • 96. Data: 2019-11-08 10:14:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pytanie czy dalbys rade. Mozesz używać sygnału dźwiękowego do poganiania jak ktoś z
    sekundowym opóźnieniem rusza spod świateł?. Chociaż na mnie takie barany nie
    działają. Ja używam zgodnie z przeznaczeniem, jak potrzeba ostrzegam że jadę. Zamiast
    straszyć możesz mnie w dupe pocalowac, ale przez papierek.

  • 97. Data: 2019-11-08 10:19:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > No i co z tego?

    Kierowca absolutnie nie powinien przyjmować mandatu.

  • 98. Data: 2019-11-08 10:41:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > To to ja jeszcze rozumiem (bezpieczenstwo policjanta etc) ale w radio
    > mowili tez ze mandat mozna dostac za *uwaga* dyskusje z policjantem.
    > Rozumiejac, ze pismaki lubia przekłamywac i traktowac po łebkach, jestem
    > całkiem ciekaw co to dokładnie ma znaczyc...

    Za niewykonywanie poleceń - na przykład policjant mówi proszę zgasić
    silnik, a kierowca marudzi, że nie, bo cośtam.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2019-11-08 10:51:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, November 8, 2019 at 10:19:38 AM UTC+1, t-1 wrote:
    > W dniu 2019-11-07 o 23:59, Budzik pisze:

    > Kierowca absolutnie nie powinien przyjmować mandatu.

    Tak, tylko ja na jego miejscu tez bym pewnie sie zgodzil na przyjecie mandatu. Nie
    widzial tych pieszych, przeszly calkiem daleko (prawie szerokosc ciezarowki), to bylo
    dosc prawdopodobne, ze byly juz na przejsciu jak ruszal. Dopiero nagranie z kamery
    pozwala to przeanalizowac i widzac je bym nie przyjmowal, ale na drodze zapewne byl
    opcja "madat albo kierujemy sprawe do sadu"...

  • 100. Data: 2019-11-08 10:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W osobówkach działają albo 30 sekund po naciśnięciu hamulca albo
    > poniżej pewnej prędkości. Także tak - są takie co własnie by
    > sytuację uratowały.

    Ale to juz musi być jakis oryginalny zestawktóry wykrywałby predkosc i
    wtedy sie właczał. A jak ciezarówka starsza i nie ma?

    > Nowe ciągniki chyba do certyfikacji muszą mieć
    > radar i autohamowanie... ale kierownicy go zasłaniają (coś jak ja
    > kontroluje trakcję i hamulce lepiej od abs/esp!).

    A dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik