  • 11. Data: 2013-09-11 08:33:10
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2013 00:18, Mr. Misio pisze:

    > To zamień sobie na "wróbel".

    Tudzież kot. Czasem ciężko jest ustrzelić kota jawnie. Spory odsetek
    olewa fotografowanie, ale część zauważa i albo reaguje niechętnie, albo
    pcha się w obiektyw ;)

  • 12. Data: 2013-09-11 08:48:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2013 00:26, Zakonspirowany pisze:

    > Wiesz, ja miałem takie zajęcia "encyklopedia prawa dla dziennikarzy",
    > "prawo prasowe", "ochronę własności intelektualnej" i coś z nich
    > pamiętam, ale np. zagadnienia z ochrony wizerunku dotyczyły raczej osób
    > dorosłych i ubranych, więc jak to wygląda w przypadku sytuacji, gdy się

    Przede wszystkim, ochrona wizerunku dotyczy publikacji.

    > z partyzanta robi zdjęcia małym i np. całkiem gołym dzieciom (nad rzeką
    > czy morzem) - nie mam pojęcia. Ale gdyby gość nie miał czegoś na
    > sumieniu, to mógłby sobie normalnie usiąść gdzieś na ławeczce w pobliżu
    > i pstrykać do woli.

    Ale nie musiał.

    > Policja by go raczej nie zatrzymała, bo z jakiego
    > paragrafu?

    Tutaj też nie zatrzymała (jako pierwsza).

    Swoją drogą skoro mu jakiś "czujny obywatel" wyrwał aparat, to skąd
    wiadomo że to nie ten czujny zrobił te zdjęcia? ;->

  • 13. Data: 2013-09-11 13:43:28
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-09-11 08:48, Andrzej Lawa pisze:

> [...]

    > Swoją drogą skoro mu jakiś "czujny obywatel" wyrwał aparat, to skąd
    > wiadomo że to nie ten czujny zrobił te zdjęcia? ;->

    Jak zwykle pier...... głupoty.

  • 14. Data: 2013-09-11 14:36:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2013 13:43, Dawid pisze:

    > Jak zwykle pierdolę głupoty.

    Fakt. Ale jak już zdałeś sobie sprawę ze swoje problemu, to może
    łaskawie się nim zajmij i zacznij pisać merytorycznie i z sensem, hmm?

  • 15. Data: 2013-09-11 17:51:42
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Zakonspirowany napisał:

> [...]
    > dorosłych i ubranych, więc jak to wygląda w przypadku sytuacji, gdy się
    > z partyzanta robi zdjęcia małym i np. całkiem gołym dzieciom (nad rzeką

    W takim wypadku pieczę nad wizerunkiem sprawuje prawny opiekun dziecka
    i on może cię pozwać za ewentualne wykorzystanie.

    m.

  • 16. Data: 2013-09-11 18:39:58
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    On Tuesday, September 10, 2013 3:28:58 PM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Osobiście podejrzewam... przepraszam: mam nadzieję, że piszący artykuł
    >
    > pominął jakieś "drobne detale" całego zajścia,

    > Wysłałem do nich prośbę o "rozjaśnienie" artykułu, ale póki co cisza...

    Pedofil ten fotografowal bielizne dzieci, co go zdemaskowalo.
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326
    Samo fotografowanie bielizny w celach reklamowych jest praktykowane,
    ale trzeba koniecznie sprawdzac komputery tworcow tych reklam.
    Moze probuja obejsc prawo w niecnych celach? ;)
    http://lula.pl/lula/51,111788,10133260.html?i=0

    WM

  • 17. Data: 2013-09-12 22:32:11
    Temat: Re: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/_portal/
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

    > Osobiście podejrzewam... przepraszam: mam nadzieję, że piszący artykuł
    > pominął jakieś "drobne detale" całego zajścia, inaczej albo te dzieci
    > na tym placu zabaw brały udział w jakiejś orgii (tylko dlaczego nie
    > zatrzymano opiekunów??) albo w umyśle policji zdjęcia dzieci to
    > pornografia z definicji zawsze i wszędzie.

    ale skąd wiesz czy dzieci na tym placu nei bawiły sie nago... ;-)

  • 18. Data: 2013-09-12 22:35:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zakonspirowany wrote:

> [...]
    > "prawo prasowe", "ochronę własności intelektualnej" i coś z nich
    > pamiętam, ale np. zagadnienia z ochrony wizerunku dotyczyły raczej
    ale zapamiętałeś ze ochrona wizerunku dotyczy nie utrwalania obrazu osób ale
    PUBLIKACJI wizerunków.

  • 19. Data: 2013-09-12 23:16:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.09.2013 22:32, Marek Dyjor pisze:
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

    > ale skąd wiesz czy dzieci na tym placu nei bawiły sie nago... ;-)

    1. jest zimno ;)
    2. nawet jeśli, to co z tego? od kiedy goły dzieciak to pornografia? i
    dlaczego barokowe gołe aniołki nie są niszczone w np kościołach? ;->

  • 20. Data: 2013-09-12 23:40:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > dlaczego barokowe gołe aniołki nie są niszczone w np kościołach? ;->

    Bo mohery nie doskoczą tak wysoko ;)

    PB,NMSP

    :)