  • 41. Data: 2013-09-17 23:33:44
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.09.2013 21:49, Habeck Colibretto pisze:

    > Czelności to mam więcej.

    Za to znajomość języka polskiego masz raczej niską. Już tłumaczę:
    "poniżej" znaczyło "w dalszej części tekstu".

    > Andrzeju, bardzo, bardzo Cię przepraszam. Nie miałem zamiaru Cię obrazić.
    > Wybacz. Poważnie.

    Lepiej szybko przepraszaj i odszczekuj coś gorszego.

    > Żałośnie... no fakt. Miało być równie śmiesznie jak w Twoim tytułowym
    > poście. Nie było? Oczywiście, że nie.

    Na przyszłość bardziej się staraj.

    > Nic tam nierzetelnego nie widzę. Możesz tę nierzetelność paluszkiem
    > wytknąć?

    Z informacji wynikało, że ktoś robił sobie zdjęcia w okolicy placu
    zabaw, po czym ktoś "czujny" go zatrzymał, bo zdjęcia w okolicy placu
    zabaw to tylko pedofil może robić.

    Zauważ, że nie tylko ja odniosłem takie wrażenie - ktoś nawet całkiem
    logicznie zinterpretował "zdjęcia z ukrycia" jako faceta robiącego
    zdjęcia w jakichś okolicznych krzakach (swoją drogą stąd moje
    skojarzenie z fotografowaniem ptaków).

    To że później coś u niego w komputerze nielegalnego znaleziono nie
    stanowiło w tym kontekście usprawiedliwienia. Patrz: "Brunet wieczorową
    porą" i noszenie czerwonego kapelusza.

    > No to się zakrzątaj nad odpowiednim donosikiem szanowny Uprzejmy.

    Aleś ty głupi... Jakbym ci doradził, żebyś nie wkładał języka do
    gniazdka energetycznego, też byś nie dowierzał i musiał koniecznie sam
    sprawdzić?

    W Polsce istnieje pewien problem z nadużywaniem aresztów tymczasowych, a
    ja (w przeciwieństwie najwyraźniej do ciebie) nie jestem zwolennikiem
    podejścia "lepiej kilku niewinnych zamknąć, niż żeby jeden winny zwiał".

    > Mój? Nie raz o pedofilach dyskutowałeś.

    Możliwe, to dość popularny temat. Jednakże to ty tę rzekomą osobę znasz
    z imienia.

    > I w kontekście Samsona także a teraz okazuje się, że nie pamiętasz.

    Samson mi się kojarzy z jedną z biblijnych legend.

    > Specjalista od prawa z pamięcią złotej
    > rybki. Google ma lepszą pamięć.

    Dziecko drogie, ja sobie nie zaprzątam głowy pamiętaniem pseudonimów czy
    imion (chociaż to by było dość nietypowe imię...) z każdego wątku w
    którym brałem udział na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Może ty
    nie masz nic lepszego do roboty tylko robisz sobie szczegółowe notatki,
    ale ja naprawdę mam swoje życie.

    Swoją droga jak ty masz tak dokładne notatki, to zamiast głupio pierzyć
    i robić za tajemniczą twarz w lufciku - podaj link do omawianego
    przypadku. Za trudne?

  • 42. Data: 2013-09-18 06:46:20
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 23.17.07, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > I od tamtych czasów, kiedy samochodów było mało i były drogie jak
    > cholera (stosunkowo) zaglądanie do samochodów nagle stało się nielegalne?

    Nigdy nie było i nie pisałem nic innego.

    > Och?

    > ROTFL
    >
    > A niby masz taką genialną pamięć... No, chyba że żyłeś w jakiejś
    > alternatywnej rzeczywistości, innej niż ta którą pamiętają wszyscy inni,
    > gdzie jedynie słuszna partia pełniła przewodnią rolę ;->

    > No. Wtedy fotografowanie mostów było podejrzane.

    Sam widzisz.

    > Nie zamierzam pozywać. Wykazuję tylko, że kłamiesz.

    Z taką logiką to nigdzie nie zajedziesz, bo nic nie wykazałeś.

    > Nie udawaj głupszego, niż jesteś. Widzisz mój adres? Widzisz. QED

    Jaki adres?

    > A teraz lepiej to pomówienie odszczekaj. Tak będzie dla ciebie zdrowiej
    > i taniej.

    Ale jakie pomówienie? Jak pytam, dywaguję, a Ty nawet nie odpowiadasz.

    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    > No, wreszcie pojawił się jakiś sensowny opis.

    Wreszcie ktoś użył googla, a nie pie.doli bez sensu.

    > Podstawa do zatrzymania
    > też była - zasadniczo podpada to pod stalking. Inna sprawa, że wyrwanie
    > aparatu i przeglądanie było niezbyt legalne (do przeszukania prawa nie
    > miał - dopiero policjanci mogliby to zrobić)

    To niech facet pozwie rodziców.

    > i dodatkowo głupie -
    > zostawił swoje ślady na aparacie i w zależności od konkretnych treści
    > adwokat (gdyby niczego nie znaleźli w domu) mógłby argumentować, że to
    > ten zatrzymujący coś zakombinował.

    Zostań adwokatem pedofilów. W imię równości wobec prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 43. Data: 2013-09-18 06:55:37
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 23.33.44, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Za to znajomość języka polskiego masz raczej niską. Już tłumaczę:
    > "poniżej" znaczyło "w dalszej części tekstu".

    A... myślałem, że poniżej pasa. Ędrju - naprawdę przestań przedszkolić, bo
    śmieszny się robisz. Widzisz jaki czelny jestem. Do tego zadaję Ci
    niewygodne pytania!

    > Lepiej szybko przepraszaj i odszczekuj coś gorszego.

    Coś co?

    > Na przyszłość bardziej się staraj.

    Postarałem się na tyle, żebyś zobaczył jak "zabawny" jesteś. Udało się,
    więc nie ma sensu marnować sił.

    > Z informacji wynikało, że ktoś robił sobie zdjęcia w okolicy placu
    > zabaw, po czym ktoś "czujny" go zatrzymał, bo zdjęcia w okolicy placu
    > zabaw to tylko pedofil może robić.

    Zauważ, że zwróciłem Ci uwagę na to, do czego najwyraźniej nie chciałeś się
    odnieść - że przetrzepali mu komputer. Ani nie twierdziłem, że facet jest
    pedofilem (poza ironicznym, w Twoim stylu akapitem, gdzie "wyśmiewam" jego
    ubranie i dzięki temu "udowadniam", że facet "musi" być pedofilem). Nie
    twierdziłem też, że jest niewinny.

> [...]
    > logicznie zinterpretował "zdjęcia z ukrycia" jako faceta robiącego
    > zdjęcia w jakichś okolicznych krzakach (swoją drogą stąd moje

    Jak ktoś się skupia na detalach to całości nie widzi...

    > To że później coś u niego w komputerze nielegalnego znaleziono nie
    > stanowiło w tym kontekście usprawiedliwienia. Patrz: "Brunet wieczorową
    > porą" i noszenie czerwonego kapelusza.

    To życie, a nie film Andrzejku.

    > Aleś ty głupi... Jakbym ci doradził, żebyś nie wkładał języka do
    > gniazdka energetycznego, też byś nie dowierzał i musiał koniecznie sam
    > sprawdzić?

    A Ty będziesz starał się kogoś w sieci dorwać, bo chcesz mu na złość
    zrobić? Tacy pieniacze zapychają sądy.

    > W Polsce istnieje pewien problem z nadużywaniem aresztów tymczasowych, a
    > ja (w przeciwieństwie najwyraźniej do ciebie) nie jestem zwolennikiem
    > podejścia "lepiej kilku niewinnych zamknąć, niż żeby jeden winny zwiał".

    "W przeciwieństwie najwyraźniej do ciebie" - LOL. Ty byś kazał
    odszczekiwać, ja Cię poproszę o dowód, że chciałbym. Dawaj Ędrju, dawaj.

    > Możliwe, to dość popularny temat. Jednakże to ty tę rzekomą osobę znasz
    > z imienia.

    Taki hincik - że niby skąd takie wnioski, kiedy imienia tego Pana nie
    użyłem?

    > Samson mi się kojarzy z jedną z biblijnych legend.

    A biedactwo. No to w takim razie googlnij sobie.

> [...]
    > którym brałem udział na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Może ty
    > nie masz nic lepszego do roboty tylko robisz sobie szczegółowe notatki,

    Miałbyś gdybyś się tak nie rzucał.

    > Swoją droga jak ty masz tak dokładne notatki, to zamiast głupio pierzyć
    > i robić za tajemniczą twarz w lufciku - podaj link do omawianego
    > przypadku. Za trudne?

    Ponieważ to takie łatwe (trzy frazy w wyszukiwarce) to nie będę Cię
    wyręczał.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 44. Data: 2013-09-18 08:26:10
    Temat: uwaga: Habeck Colibretto to kłamca i oszczerca!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2013 06:46, Habeck Colibretto pisze:

    > Ale jakie pomówienie? Jak pytam, dywaguję, a Ty nawet nie odpowiadasz.

    Ostatnie ostrzeżenie!

    Za takie "dywagacje" w dawniejszych czasach mógłbym cię jak psa na
    ubitej ziemi zastrzelić.

    Teraz legalna procedura jest nieco bardziej skomplikowana, ale też
    będzie dla ciebie bardzo przykra.

  • 45. Data: 2013-09-18 10:44:16
    Temat: Re: uwaga: Habeck Colibretto to kłamca i oszczerca!
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 18.09.2013, o godzinie 08.26.10, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Ostatnie ostrzeżenie!
    >
    > Za takie "dywagacje" w dawniejszych czasach mógłbym cię jak psa na
    > ubitej ziemi zastrzelić.

    Wtedy mógłbyś co najwyżej spróbować. Ale takie groźby zachowaj dla rodziny
    czy znajomych, a nie prężysz się na niusach jak kogucik. Skup się na
    tekście, rozgrywce pomiędzy ideami i myślami a nie nad tym kto pisze, bo to
    psuje każdą dyskusję czy nawet bezsensowne przepychanki. Poza tym czasy się
    zmieniają. Widzę, że bardzo lubisz wracać do dawnych czasów więc googlnij
    sobie po Samsonach, Lawach i pedofilach.

    No i Andrzejku napisz w końcu, czy korzystasz gdzieś indziej z nicków
    innych niż Andrzej Lawa, czy zawsze używasz nicka Andrzej Lawa? Bo skąd
    mamy wiedzieć, żeś AL(Ł) a nie Jan Kowalski? Podaj dane osobowe, adres... a
    jak chcesz to nawet pesel jeżeli chcesz uchodzić za osobę a nie zbitek
    kilku literek. Bo za cholerę nigdy na oczy nie widziałem żadnego AL tylko
    czytałem kupę śmieci i nie tylko śmieci, które zostawia na grupach.

    > Teraz legalna procedura jest nieco bardziej skomplikowana, ale też
    > będzie dla ciebie bardzo przykra.

    Już się boję.

    BTW - możesz w uprzejmości swojej napisać dlaczego wg Ciebie kłamcą i
    oszczercą jest HC? I o jakim adresie gdzieś tam żeś pisał? Dla mnie AL to
    taki sam nick jak inne, a Ty się za nim chowasz.

    Aspergera masz czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 46. Data: 2013-09-18 16:51:53
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

  • 47. Data: 2013-09-18 18:27:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.09.2013 16:51, Habeck Colibretto pisze:

    [ciach bełkot anonima HC]

    Chcesz wojny, śmieciu? To będziesz ją miał. Szykuj się na spowiedź na
    komendzie. A potem oskarżenie za pomówienie.

  • 48. Data: 2013-09-18 18:53:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Chcesz wojny, śmieciu? To będziesz ją miał. Szykuj się na spowiedź na
    > komendzie. A potem oskarżenie za pomówienie.

    Dajcie potem wrzutkę na YT.

  • 49. Data: 2013-09-18 19:06:51
    Temat: Re: uwaga:
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Dajcie potem wrzutkę na YT.

    Zwłaszcza tę akcję "na komendzie" chciałbym zobaczyć - poglądowa
    lekcja jak w rzeczywistości "państwo się sprawdziło"...

    [mr.]

  • 50. Data: 2013-09-18 20:19:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.09.2013 19:06, Mariusz [mr.] pisze:

    > Zwłaszcza tę akcję "na komendzie" chciałbym zobaczyć - poglądowa
    > lekcja jak w rzeczywistości "państwo się sprawdziło"...

    Przepraszam bardzo, ale jak to sobie wyobrażasz?

    Wezwą go żeby się wyspowiadał, czy to on pisał a jak nie to kto i tyle.
    Ja potem jako pokrzywdzony biorę akta i skarżę.

    Póki co przechodzę to z innym zawodowym oszczercą używającym ksywki p47.

    Jeden problem: to się ciąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąągnie :(