  • 11. Data: 2020-09-28 14:03:46
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-09-28 o 13:19, Cavallino pisze:

    > To ten sam klient który jeździł bez OC?

    Tak. :-(

    Robert

  • 12. Data: 2020-09-28 14:14:23
    Od: 4172<6...@i...invalid>

    Robert Wańkowski w

    > Tak. :-(

    Na chuja mu OC jak i tak po pijaku bedzie miał regres w razie czego...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2020-09-28 14:16:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Tak. :-(

    No tak, to już jakieś wyobrażenie o człowieku jest.
    Powiedz jak to ktoś Tobie bliski, żeby coś grubszego nie poleciało....

  • 14. Data: 2020-09-28 14:19:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 28.09.2020 o 12:10, K napisał:

    > Chlopaku to bylo kopiuj/wklej. Napisz do Mubi, ze maja blad na stronie,
    > moze dostaniesz jakas znizke.

    Przeczytaj to jeszcze raz. Dziadu:

  • 15. Data: 2020-09-28 14:25:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/09/2020 13:19, collie wrote:

    > Przeczytaj to jeszcze raz. Dziadu:

    No wiec nie ja jestem autorem tego tekstu. Nie wiem czy mam ci to
    narysowac abys zrozumial czy co. Mnie nie interesuje czy ten tekst jest
    wg Ciebie napisany poprawna polszczyzna czy nie i nie sadze aby byl ta
    kwestia zainteresowany autor watku. Wszyscy z wyjatkiem Ciebie nie maja
    problemu z jego interpretacja, a ty sie czepiasz mnie, ktory zrobil
    kopiuj/wklej ze strony podajac zrodlo. Nie szkoda Ci zycia na takie
    pierdoly?

  • 16. Data: 2020-09-28 14:53:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-09-28 o 14:16, Cavallino pisze:

    > No tak, to już jakieś wyobrażenie o człowieku jest.
    > Powiedz jak to ktoś Tobie bliski, żeby coś grubszego nie poleciało....

    Bliski nie, kolega. Co do OC to jego głupota a nie świadome działanie.
    Tak jak pisałem w tamtym wątku, to myślał, że efekt będzie taki jak
    nieopłacenie raty.
    A tu, to sam się zdziwiłem, bo zawsze kogoś prosił o podwiezienie gdy
    był po wpływem.
    Z tłumaczenie, to te 0,43 w południe z poprzedniego dnia zostało.

    Robert

  • 17. Data: 2020-09-28 20:30:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 września 2020 o 17:04:27 UTC+2 t-1 napisał(a):

    > Z czego egzamin?
    > Z picia?
    Z picia egzamin zdał.

  • 18. Data: 2020-09-28 20:36:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 września 2020 o 14:53:29 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > był po wpływem.
    > Z tłumaczenie, to te 0,43 w południe z poprzedniego dnia zostało.

    W interesie społecznym jest żeby mu pj zabrali na jak najdłuższy czas.

  • 19. Data: 2020-09-28 22:04:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 28.09.2020 o 14:25, K napisał:

    > No wiec nie ja jestem autorem tego tekstu.

    No więc nie dość, że kradniesz cudze teksty i przedstawiasz je jak
    swoje, to na dodatek z błędami, gdyż nie ogarniasz tematu. Boś mądry
    inaczej. Idź i nie grzesz więcej przeciwko siódmemu przykazaniu.
    Suwerenie.

  • 20. Data: 2020-09-28 23:38:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 28.09.2020 o 20:36, Zenek Kapelinder napisał:

    > W interesie społecznym jest żeby mu pj zabrali na jak najdłuższy czas.

    Aj waj, a we Włoszech, Szwajcarii, Austrii, Niemczech, Francji,
    Hiszpanii czy Portugalii (już nie mówiąc o Wielkiej Brytanii)
    jakoś interesu społecznego nie mają i za 0,43 nie odbierają,
    i żyją, i na drogach trup nie ścieli się gęsto. Bo pić trza umić.