  • 21. Data: 2020-09-29 08:38:32
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-09-2020 o 23:38, collie pisze:

    > Aj waj, a we Włoszech, Szwajcarii, Austrii, Niemczech, Francji,
    > Hiszpanii czy Portugalii (już nie mówiąc o Wielkiej Brytanii)
    > jakoś interesu społecznego nie mają i za 0,43 nie odbierają,
    > i żyją, i na drogach trup nie ścieli się gęsto. Bo pić trza umić.

    I sam sobie odpowiedziałeś.

  • 22. Data: 2020-09-30 13:46:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > No więc nie dość, że kradniesz cudze teksty i przedstawiasz je jak
    > swoje,

    Czy naprawdę nie zauważyłeś "źródło:" w jego poście?

    --
    Siedząc w urzędzie jakiś czarny koleś spytał się mnie:
    - Hej, jaki masz numerek?

  • 23. Data: 2020-10-01 10:35:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/09/2020 12:46, Arnold Ziffel wrote:

    > Czy naprawdę nie zauważyłeś "źródło:" w jego poście?

    Chodzilo mu o to, ze nie dalem w cudzyslow. Nie przyszedl po tresc tylko
    po to zeby sie do czegos przypierdolic.

  • 24. Data: 2020-10-01 11:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I sam sobie odpowiedziałeś.

    No ale zawartośc to zawartośc...
    W Niemczech by umiał pic a u nas nie umie chociaz tu i tu by robił
    wszystko tak samo?
    Jestesmy az tak nieodpowiedzialnym narodem? No dobra, nie odpowiadaj
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 25. Data: 2020-10-01 12:19:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/10/2020 10:59, Budzik wrote:
> [...]
    > wszystko tak samo?
    > Jestesmy az tak nieodpowiedzialnym narodem? No dobra, nie odpowiadaj

    Problem w Polsce polega na tym, ze ci ktorych najczesciej lapia lub
    zdrapuja z drzew maja grubo ponad promil i dla takich ludzi nie ma
    pomocy. Osobna kwestia jest umiejetnosc picia np. na kolacji u znajomych
    czy w pubie czy restauracji, normalny czlowiek potrafi wypic kieliszek
    wina czy jedno piwo, zjesc, posiedziec, wysikac sie, przejsc sie i
    dopiero wsiasc do auta (jesli juz musi).

  • 26. Data: 2020-10-01 13:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > potrafi wypic kieliszek wina czy jedno piwo, zjesc, posiedziec,
    > wysikac sie, przejsc sie i dopiero wsiasc do auta (jesli juz

    Ano własnie.
    wielokrotnie słyszałem historie o tym, ze policja jest nieskuteczna w
    wyłapywaniu tych rzeczywiście pijanych i nibezpiecznych kierowców bo
    traca czas na obsługe tych z małymi wskazaniami (ktorzy za granica
    byliby uznani za trzezwych)
    Taki patrol bierze delikwenta, zawozi na komende, ponownie bada,
    spisuje dokumenty - pol dnia wyjeci z innych czynnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 27. Data: 2020-10-01 14:49:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    >Taki patrol bierze delikwenta, zawozi na komende, ponownie bada,
    >spisuje dokumenty - pol dnia wyjeci z innych czynnosci.

    Nie bardzo - jakos tak statystyki mowia, ze tych co mieli ponad 0.5
    promila jest wielokrotnie wiecej.

    J.

  • 28. Data: 2020-10-01 14:57:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/10/2020 13:49, J.F. wrote:
> [...]
    7.0.0.1...
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > Nie bardzo - jakos tak statystyki mowia, ze tych co mieli ponad 0.5

    Bo do tego licza jeszcze rowerzystow na wsiach gdzie policja nie ma nic
    innego do roboty oprocz zabezpieczania festynow do spolki ze straza miejska.

  • 29. Data: 2020-10-01 17:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > jakoś interesu społecznego nie mają i za 0,43 nie odbierają,
    > i żyją, i na drogach trup nie ścieli się gęsto. Bo pić trza umić.

    N pić trzeba umieć, bo przecież refleksu lepszego nie mają. Człowiek na
    bani jest sobą tylko bardziej:P Po prostu jak na co dzień bezpieczniej
    jeżdzą to i pijany szwajcar będzie bezpieczniejszy niż pijany polak.
    Trochę mi w tym tylko włosi nie pasują;)

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-10-01 18:01:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2020 o 14:49, J.F. pisze:

    > Nie bardzo - jakos tak statystyki mowia, ze tych co mieli ponad 0.5
    > promila jest wielokrotnie wiecej.

    Nie wielokrtonie a dwukrotnie - w sensie 1/3 <0,5 2/3 >0,5. Dodaj do
    tego że w szczytowym okresie niemal połowę stanowili rowerzyści i
    wychodzi ci jak bardzo (nomenomen) balonik nadmuchano. 0,66*0,5=1/3.
    Więc dwóch z trzech "pijanych kierowców" za odrą byłoby trzeźwych.

    --
    Shrek