  • 1. Data: 2024-02-05 18:28:45
    Temat: 1 kabel USB do drukarki, a 2 komputery
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Co zrobić, żeby nie przekładać kabla USB z laptota do komputera.
    Dwóch kabli nie da się używać?

    --
    animka

  • 2. Data: 2024-02-05 19:28:12
    Temat: Re: 1 kabel USB do drukarki, a 2 komputery
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-05 o 18:28, Animka pisze:
    > Co zrobić, żeby nie przekładać kabla USB z laptota do komputera.
    > Dwóch kabli nie da się używać?
    >
    > --
    > animka

    Za moich czasów istniały przełączniki do drukarek ;=-)

    Dziś pewnie zrobiłbym to po sieci. Umiesz?

  • 3. Data: 2024-02-05 19:34:17
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 5.02.2024 o 18:28, Animka pisze:
    > Co zrobić, żeby nie przekładać kabla USB z laptota do komputera.

    Należy założyć sieć lokalną. Można tanio (mniej niż 2k zł.) kupić
    drukarkę ze złączem Ethernet (kabel) i z interfejsem Wi-Fi (radio).

    Zamiast tego chyba też są jakieś serwery dla drukarek USB.

    Można nawet samemu sobie taki serwerek zrobić stawiając demona
    drukowania CUPS na Raspberry Pi z Linuksem. W Linux Magazine nr 2023-12
    na s. 15 jest art. pt. "Nowe życie. Jak użyć Raspberry Pi do podłączenia
    starszej drukarki do sieci".

    Tylko z tymi Raspberry Pi jest taki problem, że niektórzy czekają na
    swoją płytkę już 2 lata. Dziwne, że tyle trwa wojna na Ukrainie ;P
    Dziwne, że sami Ukraińcy się chwalą, że używają "inteligentnych pocisków" ;P

  • 4. Data: 2024-02-05 20:22:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.02.2024 o 18:28, Animka pisze:
    > Co zrobić, żeby nie przekładać kabla USB z laptota do komputera.
    > Dwóch kabli nie da się używać?

    Na przykład to:
    https://allegro.pl/oferta/ugreen-switch-przelacznik-
    kvm-usb-2x1-2-kable-11583646586

  • 5. Data: 2024-02-05 21:13:07
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 5.02.2024 o 20:22, nadir pisze:

    > Na przykład to:
    > https://allegro.pl/oferta/ugreen-switch-przelacznik-
    kvm-usb-2x1-2-kable-11583646586

    Albo to:
    https://www.x-kom.pl/p/1156828-przelacznik-kvm-unite
    k-4x-usb-a-5gbps-aktywny.html
    Dobre parametry i b. dobra opinia.

  • 6. Data: 2024-02-05 21:24:31
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 5.02.2024 o 21:13, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    kvm-usb-2x1-2-kable-11583646586

    > Albo to:
    > https://www.x-kom.pl/p/1156828-przelacznik-kvm-unite
    k-4x-usb-a-5gbps-aktywny.html
    > Dobre parametry i b. dobra opinia.

    Powinienem dodać, że rozw. oparte o sieć lokalną jest tym
    właściwym/profesjonalnym podejściem. Natomiast używanie przełącznika USB
    jest dziecinnym sposobem myślenia o drukowaniu z dwóch lub więcej komp.

  • 7. Data: 2024-02-05 22:42:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upr5t2$f6ep$1@news.icm.edu.pl>
    user Animka pisze tak:

    > Co zrobić, żeby nie przekładać kabla USB z laptota do komputera.
    > Dwóch kabli nie da się używać?

    kupić drugą drukarkę.

    Czy da się jeszcze kupić tanią drukarke laserową?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 8. Data: 2024-02-06 00:53:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 05.02.2024 o 19:28, _Master_ pisze:

    > Za moich czasów istniały przełączniki do drukarek ;=-)
    >

    > Dziś pewnie zrobiłbym to po sieci. Umiesz?
    Te, Jacku Tadeuszu, nie chcę ani po sieci ani po Wifi. Już dawniej
    miałam, ale HP mi wsadzało mordę.
    Żegnam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2024-02-06 00:58:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 05.02.2024 o 19:34, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Należy założyć sieć lokalną. Można tanio (mniej niż 2k zł.) kupić
    > drukarkę ze złączem Ethernet (kabel) i z interfejsem Wi-Fi (radio).
    Mam wszystko, korzystałam, ale teraz używam tylkop o USB.

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-02-06 01:00:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 05.02.2024 o 22:42, PiteR pisze:
    > in <news:upr5t2$f6ep$1@news.icm.edu.pl>

    > kupić drugą drukarkę.
    >
    > Czy da się jeszcze kupić tanią drukarke laserową?
    Mam to w ciężkim poważaniu :-(

    --
    animka