  • 11. Data: 2013-01-31 11:33:34
    Temat: Re: 1080p czy tylko 1080i?
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-30 18:59, Cavallino pisze:

    > Wątpię.
    > Taki sobie raczej.

    Z założenia możliwości ma spore. Także sporo funkcji. Jednak korzystanie
    z tego jest utrudnione, a nawet w niektórych funkcjach - niemożliwe. Ze
    względu na niedopracowany soft. No i jest tam coś czego nie powinno być
    - wewnętrzny wzmacniacz do anteny naziemnej. Po jakiego diabła ktoś
    wsadził do tego tunera wzmacniacz który może pracować tylko w sytuacji
    gdy się używa zewnętrznego wzmacniacza z zasilaczem? Gdy ktos używa
    anteny bez zewnętrznego wzmacniacza, a ten wewnętrzny jest włączony to
    istnieje ryzyko spalenia tunera!.. I oczywiście w instrukcji obsługi
    zadnego ostrzeżenia o tym.. Dowiedziałem się o tym z BOKu.,.

  • 12. Data: 2013-01-31 17:15:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Z założenia możliwości ma spore.

    Z czym porównujesz?
    Bo ja ze sprzętem za 1000-2000.

  • 13. Data: 2013-01-31 18:36:14
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    - Z ciekawości - czy jest jakikolwiek (nie testowy) kanał TV nadawany w
    - 1080p - ja do tej pory nie słyszałem.

    był taki czas że nadawał Eurosport i jeszcze jakiś kanał którego nie
    pamiętam
    ukazywał się napis NATIVE ale odeszli od tego nie wiem z jakiego powodu

    Arek.

  • 14. Data: 2013-01-31 19:05:42
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Arek. wrote:

> [...]
    >
    > był taki czas że nadawał Eurosport i jeszcze jakiś kanał którego nie
    > pamiętam ukazywał się napis NATIVE ale odeszli od tego nie wiem z

    Native nie oznacza, że to materiał 1080p. Native informuje o tym, że
    materiał nadawany jest w takim samym formacie w jakim został
    nagrany(bez żadnego skalingu).
    Czyli Native równie dobrze może to być np. 720p albo 480p.

    A napis Native afair widziałem na FoxLifeHD.

    > Arek.

    P.

  • 15. Data: 2013-01-31 19:16:21
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2013-01-31 18:36, Arek. napisal (a):

    > - Z ciekawości - czy jest jakikolwiek (nie testowy) kanał TV nadawany w
    > - 1080p - ja do tej pory nie słyszałem.

    Nie bardzo byłoby czym odebrać taki kanał

    > był taki czas że nadawał Eurosport i jeszcze jakiś kanał którego nie
    > pamiętam
    > ukazywał się napis NATIVE ale odeszli od tego nie wiem z jakiego powodu

    nadawali 720p albo 1080i

  • 16. Data: 2013-02-01 09:25:08
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-31 17:15, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Z czym porównujesz?
    > Bo ja ze sprzętem za 1000-2000.

    Z innymi tunerami satelitarnymi. Nie wszystkie mają dwa gniazda USB,
    możliwość nagrywania itd. .. 2000 zł za tuner?? Chyba jest co najmniej
    pozłacany, albo ma wmontowany dysk twardy który w kupiony oddzielnie
    kosztuje 200-300 zł. A może najcenniejsze w nim jest logo firmy?

  • 17. Data: 2013-02-01 17:00:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Z innymi tunerami satelitarnymi.

    To tak jakbyś opinie o światowej motoryzacji wyciągał po przejrzeniu
    cenników firmy Tata....
    Względnie po porównaniu ich z Ładą.

    > Nie wszystkie mają dwa gniazda USB, możliwość nagrywania itd. .. 2000 zł
    > za tuner??

    Są i droższe.

  • 18. Data: 2013-02-13 14:55:07
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-01 17:00, Cavallino pisze:

    > To tak jakbyś opinie o światowej motoryzacji wyciągał po przejrzeniu
    > cenników firmy Tata....
    > Względnie po porównaniu ich z Ładą.

    No, nie bardzo widzę związek automobila który po części jest kupowany
    dla kłucia po oczach publiki znakiem Porsche czy Maserati z tunerem
    który na ogół stawia się gdzieś w kącie, w cieniu.

  • 19. Data: 2013-02-13 18:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > No, nie bardzo widzę związek automobila który po części jest kupowany dla
    > kłucia po oczach publiki znakiem Porsche czy Maserati z tunerem który na
    > ogół stawia się gdzieś w kącie, w cieniu.

    No tak, mogłem założyć, że nie pojmiesz tego związku.

  • 20. Data: 2013-02-17 10:06:08
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-01-27 19:46, Xian Mi Mao pisze:
    > Jakie znaczenie ma czy dany model dekodera zapewnia sygnał 1080p czy
    > tylko 1080i, czy to zauważy się przy oglądaniu skoro nikt nie nadaje w
    > FullHD obecnie? Jaka jest perspektywa w przyszłości na nadawanie w
    > 1080p?

    Owszem, nadaje. LandscapeHD i generalnie sygnał progresywny ma lepszą
    jakość.

    --
    Jingiel