  • 21. Data: 2013-02-17 18:26:04
    Temat: Re: 1080p czy tylko 1080i?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Feb 17, 10:06 am, Jingiel <x...@x...xxx> wrote:

    > Owszem, nadaje. LandscapeHD i generalnie sygnał progresywny ma lepszą
    > jakość.

    A ktore modele tunerow oferowane obecnie przez operatorow
    satelitarnych (Polsat, n, Cyfra) daja obraz "p" a nie "i"? Szczególnie
    te które muszą być "parowane" (chyba tylko Cyfra+ nie zmusza do
    tego)...

  • 22. Data: 2013-02-17 18:43:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbv.googlegroups.com...

    > A ktore modele tunerow oferowane obecnie przez operatorow
    > satelitarnych (Polsat, n, Cyfra) daja obraz "p" a nie "i"?

    Sprecyzuj "dają".

  • 23. Data: 2013-02-18 07:12:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-02-17 18:26, Xian Mi Mao pisze:

    > te które muszą być "parowane" (chyba tylko Cyfra+ nie zmusza do
    > tego)...

    już nie długo...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 24. Data: 2013-02-18 11:26:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-17 10:06, *Jingiel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Owszem, nadaje. LandscapeHD i generalnie sygnał progresywny ma lepszą
    > jakość.

    O tym piszesz: http://www.landscapehd.com/ ?
    Do idei pytania to za bardzo nie pasuje (dekoder sat w domyśle), bo
    jakby pójść w Twoją interpretację pytania to 1080p nadaje wiele
    kablówek, ale źródła nadal mają w 1080i w najlepszym wypadku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2013-02-18 16:17:00
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    pawell32 wrote:

    > już nie długo...

    ke? co masz na mysli?

  • 26. Data: 2013-02-18 16:22:24
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Cavallino wrote:

    > Sprecyzuj "dają˝".

    OK, sprobuje: A ktore modele tunerow satelitarnych oferowane obecnie
    przez operatorow satelitarnych (Polsat, "n", Cyfra+) wraz ze swoimi
    pakietami kanalow tv DOSTARCZAJA do TELEWIZORA sygnal wizyjny w
    jakosci 1080p - czyli jako "progressive" a NIE: "interlaced"?

  • 27. Data: 2013-02-18 16:42:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
    > pakietami kanalow tv DOSTARCZAJA do TELEWIZORA sygnal wizyjny w
    > jakosci 1080p - czyli jako "progressive" a NIE: "interlaced"?

    Ale wiesz, że dostarczać do telewizora 1080p może wiele z nich, o ile nie
    każdy, tyle że po konwersji z gorszego sygnału odbieranego z satelity?

  • 28. Data: 2013-02-18 16:44:36
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-02-18 16:17, Xian Mi Mao donosi, że:

    > ke? co masz na mysli?

    Teorie spiskowe głoszą, że nc+ także ma "parować" kartę ze sprzętem

  • 29. Data: 2013-02-18 17:37:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nastał dzień 2013-02-18 16:17, Xian Mi Mao donosi, że:

    > Teorie spiskowe głoszą, że nc+ także ma "parować" kartę ze sprzętem

    Inna sprawa, czy zrobi to obowiązkowo dla wszystkich, czy tylko dla tych co
    to mają connaxa i stare tunery po N.

  • 30. Data: 2013-02-18 17:52:19
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-02-18 17:37, Cavallino donosi, że:

    > Inna sprawa, czy zrobi to obowiązkowo dla wszystkich, czy tylko dla tych
    > co to mają connaxa i stare tunery po N.

    Na pewno to na razie będzie symulcrypt, a skoro ma być parowanie, to po
    co "n" wyprzedaje tunery i rekordery?