  • 11. Data: 2010-05-18 08:34:04
    Temat: Re: 138 kg pomaranczy
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał:
    >> nowopowstaly w Gda salon? ;-)

    > A jakies jazdy testowe przewiduja?

    Byly dni otwarte 8-9-go maja.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 12. Data: 2010-05-18 09:23:38
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"(pj)" No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy
    skonczy
    > i tak w blocie..?! ;-)

    No way !!!

    Tytus z fabryki

  • 13. Data: 2010-05-18 09:42:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > ***"(pj)" No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy
    > skonczy
    >
    > No way !!!

    Ty nie musisz.

    Ty jesteś brzydki i bez błota.

    KJ

  • 14. Data: 2010-05-18 14:25:44
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 18 Maj, 09:50, n...@s...com wrote:
    > garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
    > trudny do zniszczenia :)

    A ktory dokladnie, bo poczebuje do Trampka?

    Thnx
    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 15. Data: 2010-05-18 15:08:46
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    > Pozdrawiam,
    > Tomek K.(3city)
    > KTM690 enduro
    > GSXR1000K5

    No, no, no!;)
    Gratulki!
    Rozumiem, że litrówka zastaje na wypady po asfalcie?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 16. Data: 2010-05-18 15:16:55
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    No właśnie, nie ma jak KAT!! Ja swojego wystawiłem niedawno na sprzedaż ale
    czym dłużej wisi to ogłoszenie tym bardziej nie chce go sprzedawać..i tak
    99% sezonu latam po okolicznych lasach, wiec co mi więcej potrzeba?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 17. Data: 2010-05-19 16:17:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-18 10:32:03 +0200, "Tomek K." <t...@p...fm> said:

    > A czemu w koncu padlo na KTM?
    > Jest najlzejszym jednocylindrowym enduro,
    > a najwazniejszym argumentem - jest najbrzydszym enduro na rynku ;-).
    >
    > Po wczorajszych jazdach utwierdzilem sie w dobrym zakupie -
    > mysle, ze na tenere660 z 210kg mialbym olbrzymie problemy
    > wjechac tam gdzie wczoraj z pelnym usmiechem na twarzy pojezdzilem :)))))

    Bo terenowość Tenery kończy się w ulotkach ;-)
    Ten KTM to bodaj jeden z ostatnich przedstawicieli zdychającego gatunku
    dual-sport. Oprócz niego jest jeszcze Buma G650X i Huska TE610, reszta
    to albo wyczynówki, albo cieżkie lochy.

    A sprawdzałeś już jak jest z tym modelu z większymi bakami? Bo jeśli
    chcesz się pokulać gdzieś dalej, to może być jakiś problem - do starego
    LC4 dało się założyć 28 l od Adventure (lub po prostu wybrać tą
    wersję), ale tu bak jest pod siedzeniem i wymienić się go tak łatwo nie
    da, choć nie wątpię że wcześniej czy później ktoś zacznie robić coś
    dodatkowego do tego modelu.

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-05-19 16:19:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-18 09:50:15 +0200, n...@s...com said:

    > garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
    > trudny do zniszczenia :)

    Np. ten do 60-tek potrafi się wypiąć w czasie ostrzejszej zabawy w
    terenie. Ale są jeszcze RAM Mounty (trochę lepsze) lub Touratechy (dużo
    lepsze).

    de Fresz

  • 19. Data: 2010-05-19 21:00:43
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał
    > No, no, no!;)
    > Gratulki!

    Dzieki! :)
    To co, Sybi, kiedy wstawiamy jakis wydech od golfa do pomaranczy? :P
    Pomarancza nawet na oryginalnym wydechu ladnie pierdzi :)

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 20. Data: 2010-05-19 21:04:35
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Użytkownik de Fresz napisał:

> [...]
    > ale tu bak jest pod siedzeniem i wymienić się go tak łatwo nie da, choć
    > nie wątpię że wcześniej czy później ktoś zacznie robić coś dodatkowego

    do KTM 690 aqualine robi safari +14l na przod (12 pod siedzeniem) = 26l
    co daje przyzwoity zasieg
    do Bumy G650XCh aqualine robi 16l zboirnik na przod (+9 pod kanapa) = 25l
    W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...

    Pzdr
    Luc