  • 21. Data: 2010-05-19 21:04:37
    Temat: Re: 138 kg pomaranczy
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał
    > Bo terenowość Tenery kończy się w ulotkach ;-)
    > Ten KTM to bodaj jeden z ostatnich przedstawicieli zdychającego gatunku
    > dual-sport.

    Ano.

    > A sprawdzałeś już jak jest z tym modelu z większymi bakami?

    Sa dostepne nawet w oryginalnych akcesoriach KTM (bodajze 24 L).

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 22. Data: 2010-05-20 06:35:14
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek K." napisał:
    > Dzieki! :)
    > To co, Sybi, kiedy wstawiamy jakis wydech od golfa do pomaranczy? :P
    > Pomarancza nawet na oryginalnym wydechu ladnie pierdzi :)

    Ty wiesz ze z reorganizacja wydechu nie ma problemu. To nasza specjalnosc;))
    Choc musze przyzac, ze coraz trudniej toleruje halas. Moze dlatego ze
    mieszkam
    przy ruchliwej drodze;)
    Obserwuje rozna motocykle co przelatuja mi przed nosem. Niektóry ladnie
    (glosno ale ladnie) brzecza, rzedowki pieknie graja, choppery gulgoca
    ale zdarzaja sie tez jednoslady ktore sprawiaja wrazenie ze cala ich moc
    idzie w robienie halasu, i tylko resztkami mocy ciagna do przodu!
    Odnosze wrazenie ze dla wielu motocyklistow halas jest wazniejszy
    od innych aspektow moto; tak bardzo lubimy sie pokazac;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 23. Data: 2010-05-20 07:08:00
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Lukasz Lechowicz" do KTM 690 aqualine = 26l
    do Bumy G650XCh aqualine = 25l
    W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...

    Znaczy siem te sprzety w terenie pala mniej niz 5 l/100 km???

    Tytus z fabryki

  • 24. Data: 2010-05-20 07:25:41
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Użytkownik Tytus z fabryki napisał:
> [...]
    > do Bumy G650XCh aqualine = 25l
    > W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...
    >
    > Znaczy siem te sprzety w terenie pala mniej niz 5 l/100 km???

    znaczy sie ze przy spokojnej jezdzie na dojazdowkach Buma pali ponizej
    4l/100km. z 9l zbiornika srednio wychodzi ok 220-230km.
    w terenie zalezy czy ogien po szutrach, czy mlocka po gorach, czy darcie
    na otwartej na maksa manetce po pustyni wychodzi od 4 do 6l/100km.
    Kolega z ktorym regularnie jezdze katuje KTM 690 Enduro R i pali mu
    nieznacznie wiecej.

    pzdr
    luc

    ---
    http://vimeo.com/mtbiker

  • 25. Data: 2010-05-20 09:01:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-20 09:25:41 +0200, Lukasz Lechowicz <m...@w...pl> said:

> [...]
    > 6l/100km.
    > Kolega z ktorym regularnie jezdze katuje KTM 690 Enduro R i pali mu

    Szit, no to niezły postęp z tymi wytryskami w stosunku do gaźniorów.
    Moja LC4 przy łojeniu w terenie chleje coś w okolicach 8, rekordowo
    wyszło ponad 10, a przy spokojnym pyrkaniu gdzieś koło 6.

    de Fresz

  • 26. Data: 2010-05-20 11:15:44
    Od: n...@s...com

    On Tue, 18 May 2010 07:25:44 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:

    >A ktory dokladnie, bo poczebuje do Trampka?

    konkretnie to ja mam gpsmap 60cs i do niego jest dedykowany jeden
    uchwyt, mocowany na kierownicy.
    W ciagu tych 5-7 lat uzywania (odbiornik kupilem niedlugo po
    premierze, ale nie pamietam juz kiedy to bylo dokladnie) chyba tylko
    raz mi wyskoczyl z zaczepu. Zawsze mem go przewiazanego paskiem na
    reke do kierownicy wiec nie uciekl tylko sobie dyndal :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)