  • 91. Data: 2020-09-24 19:04:17
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f6c9147$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-09-16 o 22:13, Lisciasty pisze:

    >Dlatego, że:

    >Art.37.1. Jeżeli szkoda zostaje wyrządzona ruchem zespołu
    >pojazdów mechanicznych, ubezpieczeniem OC posiadacza
    >pojazdu mechanicznego ciągnącego jest objęta szkoda spowodowana
    >przyczepą, która:

    >1)jest złączona zpojazdem silnikowym
    >albo
    >2)odłączyła się od pojazdu silnikowego ciągnącego ijeszcze się
    >toczyła.

    To jedno, a drugie - kto jest winny zerwaniu ladunku - wlasciciel
    przyczepki czy kierowca pojazdu ?

    Bo zakladam, ze kierowca mocował, tudziez za szybko jechal itp :-)

    J.

  • 92. Data: 2020-10-03 20:09:53
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..

    W dniu 2020-09-15 o 10:23, _Master_ pisze:

    >Ja bym mu kupił jakiegoś komarka, albo same papiery na komarka, opłacał mu
    >OC na to. Jak będzie mieć 18 lat, to jakichś tam zniżek się dorobi, może
    >zniwelują zwyżki związane z młodym wiekiem kierowcy.

    Kanciarze, Ziobro powinien sie za was wziąć

  • 93. Data: 2020-10-03 21:00:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wzór cnót wszelakich się odezwał ;-)

    Z faszystowskim przymusem ubezpieczania się trzeba walczyć siłom i
    godnościom osobistom ;-)

    Tak wiem... Jak skrzywdzisz bliźniego to opiekuńcze państwo poniesie
    koszty tej krzywdy blblblblbbeee i będziesz mógł trochę drożej ale dalej
    ZAPIERDALAĆ ;-)

    Ja nie chcę żeby ktoś za mnie ponosił koszty. Ja jestem już duży i
    ponoszę konsekwencje swoich czynów. Jak nie będę zapobiegliwy to zabiorą
    mi mieszkanie i zdechnę pod mostem. Będzie mi się należało jak wszystkim
    słabym jednostkom.

    Przecież i tak w opiekuńczym państwie czują się jak pączki w maśle ci
    _najsilniejsi_ Po co płacić za ułudę?

  • 94. Data: 2020-10-05 09:35:48
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-10-03 o 20:09, Ghost pisze:

    > Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > Kanciarze, Ziobro powinien sie za was wziąć

    Zacytuję kasyka: kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień. Ze strony ww
    pana kamieni się nie spodziewam ;)

    --
    viktorius

  • 95. Data: 2020-10-07 16:59:54
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > Biorąc pod uwagę że jesteś kretynem nie mam zamiaru dalej ci
    > wyjaśniać zasad, które obowiązują na tej stronie i nie odpowiem na
    > żadne twoje wywody w tym wątku
    >
    > Podam tylko jeszcze raz linka, dla osób, które chcą sobie zrobić
    > ANONIMOWO (lub nieanonimowo) wycenę ubezpieczenia samochodu i
    > ewentualnie zawrzeć umowę zyskując zwrot 150 zł
    >
    > https://mubi.pl/id-OHKN5
    >
    > PS. Promocja ze zwrotem jest ważna do końca roku (ale nie dla
    > kretynów pokroju RadoslawF)

    To ja moze troche opowiem o tej promocji:
    - mubi robi promocje dzieki której pozyskuja nowych klientów
    - płaca 150zł za nowa polise oraz 50zł osobie polecającej czyli
    Czarkowi.
    - te 150zł mozna zgarnac raz, Czarek moze zgarnac ZTCP 600zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 96. Data: 2020-10-07 18:44:04
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.10.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]

    > - mubi robi promocje dzieki której pozyskuja nowych klientów
    > - płaca 150zł za nowa polise oraz 50zł osobie polecającej czyli

    I osoba polecona robi się polecającą ;-)

    > - te 150zł mozna zgarnac raz, Czarek moze zgarnac ZTCP 600zł.

    Błąd. 700 ;)

    --
    Czarek

  • 97. Data: 2020-10-07 20:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > I osoba polecona robi się polecającą ;-)

    > Błąd. 700 ;)

    Widzisz, napisałbys to jak dałes linka to bys miał jednego klienta
    wiecej.
    Ale nie napisałes, mi sie nie chciało sprawdzac i wykupiłem OC przez
    agenta ;-DDD
    Nastepne ubezpieczenie dopiero w grudniu.
    Do kiedy ta promocja, to sobie wykupie troche wczesniej.

    W sumie ciekawe pytanie - jak duzo przed czasem mozna wykupic nowe
    ubezpieczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 98. Data: 2020-10-07 21:28:58
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.10.2020 o 20:59, Budzik pisze:
> [...]
    > agenta ;-DDD
    > Nastepne ubezpieczenie dopiero w grudniu.
    > Do kiedy ta promocja, to sobie wykupie troche wczesniej.

    Promocja do końca roku.
    Linka nie dawałem dla swojej prowizji tylko aby ktoś chętny sprawdził i
    ewentualnie skorzystał a ja przy okazji bo nie przymieram głodem.
    Aktywny był już kilka miesięcy temu, gdybym się rzucał na prowizję to
    bym już go dawno podał, a po prostu o nim zapomniałem

    --
    Czarek

  • 99. Data: 2020-10-08 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

> [...]
    > przymieram głodem. Aktywny był już kilka miesięcy temu, gdybym się
    > rzucał na prowizję to bym już go dawno podał, a po prostu o nim

    Tym bardziej szkoda bo chetnie bym skorzystal. Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 100. Data: 2020-11-07 11:41:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.09.2020 o 11:45, spider pisze:

> [...]
    > to w ogóle jakieś kuriozum. Robi gość prawko kat. B wsiada pierwszy raz
    > do swojego do auta i ma 60% zniżek, chociaż jeździć nie umie :)
    > A gość który 5 lat jeździł bezszkodowo służbowym autem kupuje swoje i
    > płaci za OC jak za zboże.
    > Tak samo ze współwłasnością, chociaż tu osoba "użyczająca" zniżek jednak
    > ponosi jakieś ryzyko i musi być pewna że ta osoba nie narobi szkód.
    > (sam skorzystałem ze współwłasności z teściem by uzbierać swoje zniżki,
    > ale miałem już 7 letnie doświadczenie w służbowym aucie, więc nieduże

    Bo ubezpieczają się właściciele samochodów zamiast kierowców.