  • 81. Data: 2020-09-23 06:59:54
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Mała podpowiedź: IP

    OMG, jeszcze nigdy nie wrzucałem nikogo do KF po ip a w kazdym razie
    nie pamietam zeby mtak robił.
    Zwyczajowo wystarczy nick / mail

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 82. Data: 2020-09-23 08:40:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ubaw po pachy. Rżniesz głupa czy tylko jesteś nieprofesjonalny? ;)

  • 83. Data: 2020-09-23 08:41:13
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-23 o 04:59 GMT, Budzik napisał:
    > OMG, jeszcze nigdy nie wrzucałem nikogo do KF po ip a w kazdym razie
    > nie pamietam zeby mtak robił.
    > Zwyczajowo wystarczy nick / mail

    Ponoć każdy z nas pisze inaczej - nieco inne słownictwo, inna
    interpunkcja, nierzadko różna ortografia... Ambitniej byłoby zatem
    zaprząc do KF jakąś uczącą się sieć neuronową: niech ona zgaduje, go kto
    jest kim.

    Mateusz

  • 84. Data: 2020-09-23 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

> [...]
    > interpunkcja, nierzadko różna ortografia... Ambitniej byłoby zatem
    > zaprząc do KF jakąś uczącą się sieć neuronową: niech ona zgaduje,

    Na poczatku miałem wrqazenie ze dokładnie coś takiego proponuje Master
    / Slave ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 85. Data: 2020-09-23 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Ubaw po pachy. Rżniesz głupa czy tylko jesteś nieprofesjonalny? ;)

    Dziwne rzeczy cie bawią. Jestes uposledzony czy to tylko kwestia złego
    wychowania przez rodziców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 86. Data: 2020-09-23 11:26:28
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-22 o 19:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Serio? Mam z mid szukac twojego starego nicka? ROTFL

    Wystarczy skojarzyć jednoliterową domenę maila. A jak komu się
    serio nudzi to można tak:

    $ grep 'NNTP-Posting-Host: 89.66.127.177' -Rh -B50
    ~/.claws-mail/newscache/* | grep From | uniq
    From: z <...@...pl>
    From: Master <M...@...pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>

    Mateusz

  • 87. Data: 2020-09-23 12:00:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Każde "onetowe" forum banuje po IP.

    Nie trzeba żadnej Ameryki odkrywać.

  • 88. Data: 2020-09-23 12:01:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    No właśnie. Po co się męczyć? ;-)

  • 89. Data: 2020-09-23 20:17:04
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.09.2020 o 07:26, Cavallino pisze:

    > I niepotrzebnie.
    > PLONK.

    Szambo się odezwało? ;-)

    --
    Czarek

  • 90. Data: 2020-09-24 14:29:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-16 o 22:13, Lisciasty pisze:

    > Skoro z przyczepki pod wpływem wiatru zrywa się ładunek i uderza
    > w jadący z tyłu pojazd to niby dlaczego zdarzenie ma iść z OC samochodu?

    Dlatego, że:

    Art.37.1. Jeżeli szkoda zostaje wyrządzona ruchem zespołu
    pojazdów mechanicznych, ubezpieczeniem OC posiadacza pojazdu
    mechanicznego ciągnącego jest objęta szkoda spowodowana przyczepą,
    która:

    1)jest złączona zpojazdem silnikowym
    albo
    2)odłączyła się od pojazdu silnikowego ciągnącego ijeszcze się toczyła.

    --
    Liwiusz