  • 11. Data: 2022-11-02 21:22:00
    Temat: Re: 16 pirat z klapką na oku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2022 o 20:35, ii pisze:

    > Jakbym nie był taką ciotą jaką jestem to oczywiście tak.

    Myślenie nie jest więc twoją mocną stroną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2022-11-02 21:46:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.11.2022 o 21:22, Shrek pisze:

    > Myślenie nie jest więc twoją mocną stroną.

    Wodzu, poprowadzisz mnie?

  • 13. Data: 2022-11-02 22:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2022 o 21:46, ii pisze:

    > Wodzu, poprowadzisz mnie?

    Tak - nie próbuj spierdalać ekspresówką ani autostradą przed policją, bo
    narobisz sobie większych kłopotów a i tak nie spierdolisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2022-11-03 09:02:05
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.11.2022 o 18:47, ii pisze:

    > Nie ma chyba wątpliwości, że jak o nich chodzi to siano wychodzi z butów.

    Niestety, niezbyt dokładnie przeczytałem wiadomość, teraz widzę że
    jednak podstawy do pościgu i zatrzymania mieli. Myślałem że to kolejna
    sprawa dotycząca niezatrzymania się do "rutynowej kontroli".