  • 1. Data: 2011-04-07 21:06:30
    Temat: 2 selecty
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jako, ze js nie jest moja najmocniejsza strona, szukam "gotowca".

    Z 1 selecta wybieram pozycje i na podstawie tego wyboru w 2 seleccie
    pojawiaja sie/zmieniaja pozycje.

    Czyli wybieram producenta, i pokazuja sie np modele tego producenta.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-04-08 06:22:41
    Temat: Re: 2 selecty
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-04-07 23:06, Mikołaj Jopczyński pisze:

> [...]
    > pojawiaja sie/zmieniaja pozycje.
    > Czyli wybieram producenta, i pokazuja sie np modele tego producenta.

    Ajax lub google: Changing Select Content

    Np:
    http://www.java2s.com/Code/JavaScript/Form-Control/C
    hangingSelectElementContenttwoCombobox.htm

    Zdarzenie: onchange

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 3. Data: 2011-04-08 08:20:38
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-08 08:22, Robert Kusmierz pisze:
    > Changing Select Content

    Googlalem, ale wlasnie tego mi brakowalo jako zapytania dla googla - bo
    szukalem 2 selectow ;)

    Dzieki!