  • 1. Data: 2011-04-07 12:27:36
    Temat: HTML5: tag video pod Chrome - brak obrazu
    Od: Yano <y...@n...pl>

    Hej,

    Jej, jak mnie tu dawno nie było... :)

    Ale do rzeczy:

    Mam sobie taki fragment kodu:

    <video width="568" height="320" id="xyz" poster="poster.jpg">
    <source src="test.mp4" type="video/mp4" />
    <source src="test.ogg" type="video/ogg" />
    </video>
    ()">play</a>

    I niby wszystko ładnie, proste, ale nie bangla. Tzn. po kliknięciu w
    "play" pod Chrome video się raz wyświetla a raz nie. Jest fonia, nie ma
    wizji. Jak kliknę PM na obszarze video i wybiorę "Pokaż elementy
    sterujące" to automagicznie pojawia się wizja w aktualnym punkcie
    odtwarzania.
    A, wspomniałem już, że to się dzieje losowo?

    zdravit
    Yano