  • 41. Data: 2020-05-22 16:29:08
    Temat: Re: 3 cylindry vs
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-05-2020 o 10:56, Mirek Ptak pisze:

    > Ty się nigdy nie nauczysz, żeby nie tykać Renault? ;)

    Nissan to jednak inna bajka.
    Miałem Leafa i było ok.
    Gdyby nie obstrukcja PIS w temacie dopłat, miałbym następnego.

    Choć trochę przezornie jednak ostatecznie kupiłem Konę, a nie Juke... ;-)

  • 42. Data: 2020-05-22 16:30:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-05-2020 o 12:02, Peter pisze:

    > ja myślę że liczy się wnętrze

    Akurat to w Juke bije na głowę resztę konkurencji.
    Urzekła mnie zwłaszcza wersja z alcantarą na desce rozdzielczej.
    Naprawdę w tej klasie to się nie zdarza.

  • 43. Data: 2020-05-25 14:11:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 16:30, Cavallino pisze:

    > Akurat to w Juke bije na głowę resztę konkurencji.
    > Urzekła mnie zwłaszcza wersja z alcantarą na desce rozdzielczej.
    > Naprawdę w tej klasie to się nie zdarza.

    Kwestia gustu. A siedziałeś kiedyś w Juke z tyłu? Tam ciemno jak w
    blaszanym dostawczaku...
    T.

  • 44. Data: 2020-05-25 19:55:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2020 o 14:11, T. pisze:

    > Kwestia gustu.

    Obowiązku nie ma - możesz wybrać takie wnętrze jakie chcesz.
    Nikt inny tego nie oferuje.

    > A siedziałeś kiedyś w Juke z tyłu? Tam ciemno jak w
    > blaszanym dostawczaku...

    Ciemno to jest w C-HR....
    A siedziałeś z tyłu w DS-3 crossback?